Stojim vidno zbunjen na mestu gde mi je I rekla da stojim dok ona igra oko mene.. Okrenem se okolo I primetim da svaki igrač igra različito I svaki od njih radi isto što I ona. Zavodi osobu koju je doveo iz publike.. Zayn sija dok visoka plavuša sa bujnim grudima igra oko njega. Češka se po bradi dok je posmatra onim svojim prljavim pogledom I prati njenu guzu I grudi. Nasmejem se na to I vratim pogled na alison kojoj dobro ide to zavodjenje.. Njena noga se nadje oko mog struka a uskoro I druga, a moje ruke automatcki lete ka njenoj stražnjici. Zacrvenim se kada joj dodirnem stražnjicu, ali ne sklanjam ruke. Ako ih sklonim pašće.. Hvata se za moja ramenia I polako se podiže dok se na kraju ne prevrne preko mene I ja se zaledim.. Okrenem se brzo ka njoj I kada shvatim da je dobro nasmejem se.. Ona uzme moje ruke I stavi ih na svoje kukove dok igra kukovima I češe se o mene. Nabočina u šorcu se povećava I zahvalan sam boksericama koje su skroz uz moje telo I ne dopuštaju da se nabočina toliko izrazi.. Odjednom izlazi iz mog naručja I beži negde.. dok shvatim šta se dešava sada je onaj Leo ispred mene I on sada igra. Pogledam okolo I vidim nju kako je sa onom devojkom koja je igrala sa Leom.. Zbunjeno pogledam u Lea koji se nasmeje.. Uzme moje ruke I obmota ih oko svog struka dok ruke stavlja oko mog vrata.. Svi su zbunjeni, a u publici se čuje smeh I to gromoglasan.. Pogleam u Zayna koji je digao ruke pored glave I stoji nepomično dok jedan plesač igra uz njega.. Skinem ruke sa Lea.. kako uopšte znam kako se zove? Poznat mi je dečko I siguran sam da ide sa nama u školu ili je išao..
On ne skine ruke sa mog vrata već stane iza mene I kukove zabije o moju pozadinu I ja se stresem I odvojim se od njega.. Zayn je zgrožen I pokušava da odgurne od sebe onog dečka, a I ostale devojke su zbinjene, ali dopuštaju da ove igraju oko njih..
Ostajem oslobodjen muških ruku na sebi i postajem slobodan.. Ali ne zadugo. Alison se pojavljuje pored mene I hvata moje ruke I stavlja ih oko sebe te kači svoje za moj vrat. Muzika stane I ona se nagne napred.. Smeh je sada bez pratnje muzike I svi aplaudiraju.. Pogledam ka ekipi koja plače od smeha, a kada pogledam ka Zaynu onaj igrač od malopre ga sprda I kači se o njega..
"Niall pomozi" Kaže bespomoćno dok skida ovog sa njega.. On se nasmeje te se skine sa njega I pridje Alison I zagrli je.. Svi se uhvatimo za ruke I poklonimo I tu je kraj.. Mogu da zamislim kako smo izgledali.. Sudija označi početak drugog poluvremena I znam da je vreme da ispravimo grešku I da pobedimo u ovoj utakmici..
Ovo je utakmica od koje mi zavisi da li ću se baviti onim što volim ili ću morati da upisujem nešto što ne volim.. Planiram koledž naravno, ali ako ne udjem u neki dobar tim mislim da ću morati fakultet..
NIALL
Pobeda našeg tima se slavi I svi se grle.. Pridjem Harryju I čvrsto ga zagrlim nakon čega na red dodje Zack.. Dao je tri gola I presrećna sam zbog njega. Obojica su igrali kao da ništa drugo na svetu ne postoji.. Odvojim se od njega I pridjem Niallu koji priča sa svojim bratom I njegovom ženom.. Oni su idalje gore na tribinama, ali su sišli do ograde I Niall ih gleda odozdo.. Pridjem mu I zagrlim ga. On se vidno iznenadi tom mom gestu, ali spusti ruke na moje golišave kukove I privuče me u čvršći zagrljaj. Njegov miris pomešan sa znojem nije najlepši miris, ali nije da mi smeta..
Poljubi me u obraz I tada se odvojim od njega. Pozdravim se sa Denise I Gregom..
"Bila si sjajna tamo" Denise se nasmeši
"Pogotovo ono kada si igrala uz Nialla, omiljeni deo mi je kada je onaj dečko igrao uz njega.. Bio je sav pogubljen" Greg je dopuni I ja se nasmešim
"Hvala" Kažem iskreno se smešeći.. U tom trenutku nam pridje jedan od mentora klubova I pozdravi se sa nama..
"Alison čučni" Ne shvatim tu rečenicu koja dolazi iza mene već se okrenem, ali kada se okrenem bivam zabijena o nečije telo.. vrisnem dok padam na zemlju I ta osoba pada preko mene svojom celom težinom.. Otvorim oči I vidim kovrdžavu kosu..
YOU ARE READING
KEEP US CLOSE
RomanceSvako ima tog nekog dečka/devojku u koga je zaljubljen od početka srednje škole.. To nije ljubav, ali postoji tu neka privlačnost i želja da od toga bude nešto.. Alison je tako bila zaljubljena u Nialla.. Njen Plavi dečko u koga je zaljubljena je is...