Gužva! Ogromna gužva!
Desetine tinejdžera sa kartonima na kojima je velikim slovima ispisano 'GOOD BOYS' i vriska.. Zayn hvata svoju sisatu plavušicu pod ruku i zajedno sa njom izlazi iz kola i prilazi meni i Eli, devojci koja je večeras moja pratnja.
„Šta se ovde dešava" Zayn upita pogledom prelazeći po gužvi i obezbedjenju koje drži fanove.
„Predpostavljam da su saznali da Louis i Liam dolaze ovde" Slegnem ramenima i on klima glavom.. Neka tiha muzika dolazi iz škole i mnogi roditelji igraju kao i učenici škole. Moji i Zaynovi roditelji nam se pridruže i počnu da pričaju, ali jedva se čuju od povećanog vriska.. Crni Range Rower se zaustavlja i prednja vrata se otvaraju te Zack i Harry izlaze iz kola. Zack staje do zadnjih vrata, a Harry pretrči na drugu stranu i kada Zack otvori vtata on pruži ruku devojci koja je večeras sa njima.. Ona nasmešena izadje i uhvati ih obojicu za ruke dok Harry baca ključeve svom ocu koji ih kao i ostatak Zackove i Harryjeve porodice gledaju..
Za mene kao da je ceo svet stao kada sam je ugledao. Na sebi ima svetlo plavu haljinu koja joj doseže malo iznad kolena. Crne štikle su na njoj i iako je jednostavnije od ostalih devojaka obučena izgleda savršeno. Imam osećaj da svi bulje u njih. Možda mi se čini, ali nije ni bitno. Važno mi je da ona svoj osmeh i pogled poklanja meni, a Greg to primećuje pa me štipa za ruku na šta ga ja pogledam sa osmehom. Brzo vratim pogled na lepoticu koja ide u pratnji dva džentlmen. Ovo mi je prvi put da vidim Harryja i Zacka u ovom izdanju i mogu vam reći da su njih troje sada najprimećeniji na celoj maturi.. Vrisak je povećan kao i mahanje sa papirima i markerima.. Ona sa osmehom prilazi fanovima i potpisuje se na papiriće i prima ruže koje joj muška polovina fanova poklanja.
Vrisak se još više poveća kada joj se Liam i Louis približe.. Liam je uhvati za ruke i okrene je promatrajući njen izgled.. Kada je i Louis zagrli nastavi da hoda sa Harryjem i Zackom, a iza njih idu njihovi roditelji kao i svi njihovi bližnji koji su došli da ih gledaju. Stanu par metara dalje od nas i počnu da pričaju i da se slikaju medjusobno.. Svo vreme je promatram i divim se njenoj lepoti. Osmeh joj je svo vreme na licu dok uživa u pažnji koju joj poklanjaju roditelji, brat, Liam, a i svi tu. Primetim da se Zackovi i Harryjevi roditelji više puta slikaju sa njom nego sa njoh dvojicom. Svi zajedno izgledaju kao jedna velika porodica i to me zadivi.
Pogled mi ponovo zaluta na njene nog i penje s sve više i više i zastane na usnama. Želja da ih poljubim poraste i osetim kako mi noge same idu ka njoj.
NIALL
On je tako savršen! Izgleda božanstveno kao i Ela koja stoji do njega. Ljubomora proradi i poželim da sam ja pored njega, ali ne pokažem to. Svo vreme se smeškam i uživam u pažnji koju mi poklanjaju svi okolo mene. Ruke su mi pune ruža koje sam dobila od Louisovih i Liamovih fanova koji su svo vreme tu i prate naš svaki korak. Ne znam kako su dospeli do informacije kada je matura, ali nije ni važno. Srećna sam zato što su tu i zato što pokazuju ovoj dvojici da ih prate u svemu.. Primećujem da njima dvojici to jako znači i da kada su ugledali toliki broj fanova ovde da su im oči zasijale..
„Neko nam se približava" Zack unese svoju bledo plavu kosu u moje lice i zagolica me po nosu što me natera da kinem.. On se samo nasmeje i odvoji se od mene puštajući me da se okrenem ka prelepoj prilici plave kose i očiju u belom odelu. Pogled mi luta po njegovom telu i ne mogu a da ne buljim. Njemu to prija i primetim neki osmeh koji govori 'pun sam sebe', ali to mi ne smeta kao kod drugih muškaraca. Ovaj osmeh mi je savršen kao i on ceo. Pridje mi skroz i obgrli me..
YOU ARE READING
KEEP US CLOSE
RomanceSvako ima tog nekog dečka/devojku u koga je zaljubljen od početka srednje škole.. To nije ljubav, ali postoji tu neka privlačnost i želja da od toga bude nešto.. Alison je tako bila zaljubljena u Nialla.. Njen Plavi dečko u koga je zaljubljena je is...