Ceata

50 1 0
                                    

Eram intr-o lume diferita.Duceam o lupta cu mine insami.Sa merg in lumea celor drepti si sa ma las prada mortii sau sa ma intorc in lumea mea,in lumea in care trebuie sa castig razbouiul.Ceata ma cuprinde.Nu puteam fac nimic. Aveam eu pt cine sa lupt?

Perspectiva Harry.

Nu mai beau in viata mea asa mult.Noroc ca am scapat cu lovituri mici,bairtii cand au auzit au veniy de urgenta.Dar ma intreb oare cine ne-a impiedicat accidentul.Aceea persoana acum se lupta intre viata si moarte.

-Harold daca mai favi chestii dastea jrur ca te violeaza morcovii mei.

-Zayn daca mai faceti asta te bat cu lingurile.

-Dar totusi cine era in locul vostru?

-Nu se stie cine este.Persoana nu a putut fi identificata inca.

-Bine ca ati scapat.

-Bunaziua ...sunt Cara Delevigne.Va rog spuneti-mi...Emma Malik este aici?Am primit un telefon...va rog.

-Imediat.

-Da eu v-am sunat.E grav.Sansele sunt mici.De trei ore nu a iesit nimeni din sala de operatii.Are 2 coaste rupte,capul spart,dar grav este ca s-a lovit tare la picioare...nu stiu daa are o sansq.

-Nuuu Nu..

-Cara?De ce plangi?

-Zayn,Harry baieti...ce faceti aici?Ati aflat?

-Am avut uj accident dar cineva ni l-a amortizat...

-La dracu...nuu....

-Cara ce ai?

-Emma era in masina...Zayn,Baietii Emma v-a oprit accidentul...si ea ...se lupta intre viata-moarte.

-Ce?Nu e adevarat.Nu incerca sa glumesti cu asta.Ea a plecat ieri ....nu e advarat.Ce josnic minti cu asta

-Zayn,nu mint...la dracu...intreaba asistenta.

-E adevarat...Emma este aici.

-La dracu.

In sala de operatii.

-Haide.....Emma...nu ne lasa scum.Bagaa acum.

Nota autoare.

Corpul ei micut era resuscitat.Ea se lupta....dar nu putea...sau nu vrois?Este o diferenta Mereu poti...

-Haide....haide..

-Doctore incercati de 6 h...e...e gata.

-Ba nu.O sa incerc pana reusesc.Ea nu moare.

Ca si cum doctorul ar fi avut gura aurita Emma si-a miscat mana iar aparatul mergea iar....inima ei rezistase...pt ca inima ei apartinea lui Harry chiar daca nega .Poate destinul ei era ss moara dar o dragoste puternica nu se stinge niciodata nici daca incerci sa o stingi ea se va reaprinde ca o flacara...flacara dintre Emma si Harry care este vesinca ...O dragoste eterna.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 30, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

You and IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum