Trebuie sa ii spun.Si acum stiu care e razbunarea mea.Din momentul in care toti au aflat ca traiesc o sa ii ignor,o sa ii tratez cu indiferenta .Asta e singura durere care te omoara in exterior.
-Zayn vreau sa vorbim.
-Sigur Ema spune.
-Vreau sa vorbim intr-un loc intim...la mine acasa.Hai.
-Amm...in regula.
Am condus ingandurata sa ii spun sa nu ii spun.Am intrat in casa.Acum era momentul.
-Aseaza-te.Vreau sa imi raspunzi la o intrebare sincera si apoi voi hotara daca merita sau nu sa iti spun.
-Amm..ok.
-Sincer.CAT TE-A INTERESAT DE SOARTA SURORII TALE?
-Recunosc ca dupa 2 luni cand nu am primit nici un semn de la ea am sunat in spitalele de Romania.
-Ce?Si de ce dracu minti ca ai cautat-o?Eu nu astepam doua luni .Te cautam peste tot nu mai stiu ca esti bine.
-Ma cautai tu?Dar...
-Eu sunt Ema Malik.Da Zayn sora de care nu ti-a pasat.Eu sunt.Am stat la terapie intensiva 4 luni,am fost inbcoma..Am cazut in depresie pt ca pierdusem sarcina. Dar pe cine a interesat?
-Ema.
-Stai departe de mine Zayn.
-Lasama sa te iau in brate
-Nu Pleaca.Ai aflat adevarul.Maine voi vorbi si cu parintii mei.Stii ceva ori ca sunt vie ori moarta e acelasi lucru pt ca din acest moment NOI DOI O SA FIM RUDE DOAR IN ACTE.AM TERMINATO CU TINE.TU DACA LIPSEAI FARA SA AI UN SEMN DE VIATA IN ZIUA AIA FII SIGUR CA TE CAUTAM SI IN GAURA DE SARPE.SI STII DE CE?PT CA ESTI FRATELE MEU.ERAI.SI MAI PRESUS DE ORICE!CONCERTE ,FANI ERAI TU.
De ce plange?Cu ce scop.Am auzit o ciocanutura in usa.
-Hey Ema unde e Zayn?
De ce plangi?
-Harry ea e Ema.
-Da Zayn stiu cum o cheama.
-Nu boule.E Ema ,sora mea.
-Ce?E...esi in viata.
A dat sa ma imbratiseze insa m-a departat.
-Nu..Acum afara amandoi.
Ma durea sufletul sa ii dau afara in acel mod.Ma durea sufletul sa stiu ca Zayn m-a pus pe al doilea plan.Ma durea sufletul ca nu i-a pasat.Dar indiferent de asta eu din umbra il voi veghea pt ca...E familia mea
CITEȘTI
You and I
FanficDurere,Suferinta,Momente Romantice,Prieteni,Iubit,Amuzament. Asta imi caracterizeaza cartea.Momente grele ,Momente frumoase.Citeste You and I si nu iti va parea rau. Totul a inceput datorita unui concert cand Harry Styles s -a indragostit lulea de M...