Draga jurnalule,
Sunt innebunit.De 1 sapt sunt despartit de iubita mea iar gandul imi fuge la Emma.
Fata ei este angelica,clipirea din ochii ei imi da senzatia ca ma aflu in rai pe un norisor alb.
M -am indragostit de tine Ema si vreau sa te cuceresc.Te privesc in umbră,am grija de tine in umbra.
Cu drag,umbra ei,
Liam
Am termiat inca un concert.Aleluia multa oboseala.
Am stat ieri pana la dimineata cu fanii.Si m -am culcat la 7 dimineata si inca dorm.
Intr -un final m -am sculat la 16:00 realizand ca am pierdut avionul si trebuie sa ajung maine acasa caci e ziua lui Liam.
I -am luat ceva special.
E un ceas negru cu initiala L, si o bluza pe care scria My Heart.
E un tricou alb,cu scisul rosu si special pt mine caci am unul la fel.
El a fost acolo cand am avut nevoie,si il consider cel mai bun.confident.
Si mai am o surpriza.Maine la ora 21:00 il voi duce intr -un club special pt el.
Cu prietenii lui care i iam.luat din agenta lui telefonica cand dormea,da eu asta faceam dupa un concert.
Va fi frumos.
Asta e surpriza mea dar daca nu ajung pana maine nu mi -o voi uita si da il castrez pe Harry de suparare.Deci Harry roagate.Amin.
Mi-am luat bagajul,si am fugit nici eu nu stiu.Da ati ghicit i-au masina sa ma duca in Londra.
O sa iau masina care transporta persoanele.Perfect!O sa vomit intr-una.
Am rau de masina mai rau decat de Selena.
La 17:00 eram in statie unde asteptam cursa pt Londra.
Mi -am.prins parul intr-o coada,mi -am lua maieul largut pe mine alb,blugii stramti albastri inchis si converse roz.
Am urcat in masina. adica in iad.
M-am asezat la geam iarclanga mine era un baiat blond.
-Buna!Eu sunt Luke!
-Ce?!
-Luke de la 5Sos.
-Tu?
-Ne cunoastem?
-Sunt Emma Malik.
Am uitat sa mentionez Luke,fostul meu iubit era din trupa 5SOS si s -a mutat cu parintii in Germania astfel parasind trupa pt un timp.
-Ema?
-Ce te -ai schimbat!
-Si.tu!Unde mergi?
-Pai e ziua lui Liam si am pierdut avionul si merg cu iadul asta.
-Eu am avut aseara concert pana la.6 dimineata si apoi am pierdut avionul.
-Sti o sa fie un.drum lung!
-Asta e naspa!Am rau de masina!
-Si mai naspa!
-Crezi ca ajungem pana in 2020?
CITEȘTI
You and I
FanfictionDurere,Suferinta,Momente Romantice,Prieteni,Iubit,Amuzament. Asta imi caracterizeaza cartea.Momente grele ,Momente frumoase.Citeste You and I si nu iti va parea rau. Totul a inceput datorita unui concert cand Harry Styles s -a indragostit lulea de M...