Farse

128 7 0
                                    

M-am gandit sa le fac farse baietilor in timp ce dorm.Era 1 noaptea si eu aveam chef de farse.

Mereu sumt pregatita pt asa ceva si bineintele ca farsa era sa fie una...Tipatoare.

Avand in geamantam 5 perucide chelie asta era farsa doar ca pt Harry trebuia sa fie cu topping Dăăă...

Am decis sa ii pun pe degete si in pantaloni curry pt faraele mele alaturi de frisca apoi chelia si cireasa de pe tort Ketchup peste tot dar era ketchup picant..

Omul asta nu simte nimic onseamna ca pot sa il arunc si de la 100de m cu parasuta ca el nu reactioneaza decat daca strigi "Ai ramas fara mostenitori si bucle" cred ca vei fi un om mort si reinviat in direct si in reluare.

Pe ceilalti i -am cruţat cu toate ca meritau si ei o farsa.Am vrut sa am cu cine rade.

In episodul urmator veti vedea cine e urmatoarea tinta a nebunei maniace de farse!

Dimineaţa:

-Aoleu sunt pe moartw,parul meu nuuuuuu doamne iarta -ma ca sunt prost nu de ce il pedepsesti ,atunci si -a dus mana la gura si ochi.

-Arde!Arde!Arde!Foc!Foc!Uuuuuuuuuuuu!

-Harry astea sunt Senzatii Tari Românești.

-Esti papusa Chuckie!Doar ca arati bine.Sunt Cetatean European si am drepturi. Ars de ce ma arde jos?

-Ti -am bagat curry in pantaloni plus frisca!

-Dupa ce voi iesi din dus nu vei trai!

-Te parasc lui Zayn.Defapt ma imbrac in morcov si ma apara Louis!Raule!

-Te voi apara cu pretul vieti Julieta mea.

-Louis adica Romeo, Romeo unde esti tu Romeo?

-La 4 cm de tine tu unde esti?

-Contele Styles ma vrea moarta.

-Daca el va face asta eu promit ca il voi chema pe Dracula sa il sece de sange pe cretulica.

-Contele de Styles nu e de acord!Contele de Styles vrea aa aiba un harem exact ca Suleyman Magnificul?

-Bai inteligentule ala turc tu esti ...defapt si tu esti intr -un fel turc ca atunci cand vorbeste cineva cu tine parca ar vorbi cu turcii!

-Contele Suleyman Magnifixul Styles se duce la dus!

-Bafta!O sa usture Suleyman!

Cea mai tare zi! Baietii s -au prapadit de ras alaturi cu mine.

Va multumesc mult pt voturi si nr de cititori care cresteti in fiecare zi.Sorry pt greselile minore!♥♥★★★∵∴※★

You and IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum