Vis

68 5 0
                                    

Eram socata pt ca eu si Louis ne intelegeam bine si el nu lovea fetele prefera sa se lovesca el .

Dupa toata faza nu mi-a pasat daca sunt jos m-am inchis in camera mea unde am cazut in lumea viselor sau cosmarelor...

Vis:

Eram imbracata in rochia mea mov si langa mine statea un baietel cu ochi verzi si parul usor cret care mi-a spus:Lupta!Eu te iubesc mami!

M-am trezit la 7 dimineats intr-un urlet.Parca eram torturata defapt eram...Nu mai pot...inca imi rasuna cuvintele micutului.Plangeam asa de rau ma mir ca nu am inundat.

M-am schimbat in blugi negri,o bluza neagrs cu maneca scurta simpla niste cizmulit scurte negre alaturi de un sacou alb.Parul l-am prins intr-o coada de cal putin machiaj si am fugit la munca.

Sunt make-up artist si chiar imi place cu toate ca imi lipseste muzica.

Am ajuns la munca si am aflat ca o sa avem niste invitati speciali si trebuie sa ii ajut sa isi gaseasca nistr haine ce le da un aer de bad boy.Mie frica deja..

A trebuit sa ma schimb si ru asa caam ales o rochie neagra lunga,simpla cu parul indreptat si un rj rosu.Apoi mi-am machiat fetele si m-am dus la...

-Cat mai stam?

-Louis tu nu ai rabdare mamica.Hormonii astia presupun ca e datorita iubitei care e plecata.

-Harry ti-as zice ceva de dulce dar ma sbtin?

-Faci pe tine?Sa nu te scapi pe scena si da imi place turta dulce.

De ce am eu norocul asta?Sunt prietenasii mei.

-Buna!

-Heyy..

-Deci ce stil vreti sa adoptati?Eu ma ocup de voi.

-Punk!

-Harry nu!Rock

-Liam eu vreau Hipi.

-Niall mai bine hip-hop.

Cat astia se certau intre ei...

-Gata.Stiu cu ce va pot imbraca.Harry vei purta bluza asta alba,alaturi de sacoul negru si blugii negrii,Liam un costum negru cu papionul rosu,Niall pantaloni negri,bluza negri si sacoul negru ,Zayn costumul alb cu papionul rosu iar Domnu Care a dat buzna in casa mea si m-a agresat multumesc pt semn,vei purta tricoul asta alb cu dungi albatrr,blugi negri si sacou negru si Voila toti.

-Oauu...

-Ok eu trebuie sa plec pt a pregati machiajele ,vin peste 10 min.

-Hey putem vorbi?

-Zi ce vrei ca nu am tot timpul la dispozitie

-Scuze pt ieri.

-Atat?

-Da...

-Bine.

-Ma ierti.

-Eu te las,tu ms ignori si Happy toti.

-Of.

Am pregatit tot aveam emotii pt ca trebuia sa facem o poza pt coperta unei reviste.Nu stiu cum dar am atipt putin.Acelasi vis aceleasi cuvinte.Oh am cazut jos.Ma doare fundul

-Ema esti bine?

-Asa cred...

-Da-mi voie sa te ajut.

-Da mersi.

-Ce ai...

-Nu intreba.

-Scuze.

Prezentarea a iesit bine inafara faptului ca mai scapam fara "sa vreau"lucruri pe jos si ma opream in fata lui Harry apoi aplecandu-ma.Muhaha!

You and IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum