★Happy Birthday!♥

110 5 0
                                    

Azi este ziua mea Yuppy,cantareata aceasta face 21 de ani.

Am de gand sa ies la shopping cu toti,apoi poate club.

-Neata.

-Neat!

Nici un La Multi Ani?doar o data fac 21 de ani.

-Azi mergem la mall.

Liam -Nu pot,ma intalnesc cu Sophia.

Teodora:Eu si Louis mergem la parintii lui.

Sa iti fie rusine prietene de mici si ai uitat.

Harry:Eu merg la mama si tata.

-Niall ,Zayn  disponibil nu?

-Sigur.Mergem noi cu tine.

-Aleluia.Cineva care merge.Apropo nu inghit pretextele.Liam, Sophia a plecat ieri la concert in California.

Harry mama ta e plecata in vacanta,eh Teo si Lou Minte -ma Frumos dar eh sa zicem.

Ma duc sa ma imbrac.Ok deja imi dau lacrimile.Nu isi amintesc?Pe Harry l -o fi afectat babele alea da e un uituc.O sa le cumpar tuturor MemoPlus sa nu mai uite.

Azi scap de Gips.A trecut o saptamana.

Bun eu cum ma imbrac?Ca am decat o mana disponibila.

Stiu imbrac o rochi, Einstein.

Am imbracat o rochita roz pal lunga pana la genunchi,Cu un ruj roz pal,Ochelarii de soare? am uitat de par e inca blond,ma vopsesc azi si mi -am facut cateva suvite cu sprayul roz si Voila.

-Gata.

-Oau..

-Unde au plecat toti?

-Nu stim.

-Ciudatilor.Apropo mai intai mergem la spital ca scap de gips apoi la mall.Si azi ma vopsesc.

In timp ce ma duceam sa imi iau gentut baieti susoteau.

-Niall la coafor o punem pe coafeza sa o vopseasca verde in cap ca sa o incetinim.

-Ok.O mica problema.

-Care?

-Mie foame.

-Nemancatule.

-Mai susotiti doamnelor??

Mi -am cumparat tot din mall.Am scapat de gips apoi am mers la coafor.Am pierdut multa vreme.La 15:oo am plecat si e 19:00.

-Coafor si acasa.

-Ma dor picioarele dar hai.

-Gata uita -ti.

-Aaaaaa sunt verde in cap.Parul meu.

-O rezolvam.Iti torn in cap satenul care ai fost facuta si iti fac si suvite.

-Ahhhh.

-Bravo Niall.

-Frate ai facut o poza?

-Nornal.

-Alo Harry.

-Zayn cum merge treaba.

-Mai stam.in coaforul asta inca 2 h,in 3 h suntem acolo.

-Ce culoare i -ati pus in cap?Negru....

-Verde ca iarba pe care o mananca vacile la tara

-Saraca.

-A injurat acolo,dar merita.

-Invitatii incep sa apara.

Dupa 2 h:

-Gata.

-Oau imi sta bine asa.Saten inchis cu suvite blonde.

-Acum plec.Papa.

-Idiotilor.

Iar fiecare a primit o palma.

-Auci ce am facut.

-Verde?Serios?

-Era o glumita.

-Malik, Horan eu zic sa va paziti bine spatele va voi lua pe nepregatite.

Am ajuns acasa iar tembeli mei aveau chef de club.Fratii astia.

-Ma imbrac si mergem.

-Rochia rosie surioara.

-Cea scurta in fata, lunga in spate?

-Dap!

-Ok.

-si ruj ....

-Rosu.Zayn stiu si eu sa combin.

-M -am imbracat iar in cateva minute eram la club.Parca ar fi fost Duminica Batraneilor Bingo!Cred ca daca Harry mai aude cuvantul ramane cu traume.

-La Multi Ani!Au strigat toti in cor.

-Mersi.Oau.Sunt uimita.

-Cum sa uit de.ziua surori mele?

-Si eu de ziua prietenei mele?

-Răilor m -ati speriat!

De la Zayn am primit un lantisor cu numele meu Ema facut din pierricele,de la Niall o rochie albastru inchis,lunga,de la Liam pe care l -am iertat si acum e cu Sophia in relatie am primit un parfum,De la Louis un tricou care scrie Angel si jos Carrot(Morcov) de la Teo o bratara de aur unde scria BFF ea avand una la fel iar de la Harry un inel cu semnul infinitului,parfumul meu preferat,un ceas si o masina noua,negra,un BMW imi doream de mult.

Masina era din partea tuturor.

A fost super.Am cantat,l -am.intalnit pe actorii din The Vampire Diares si au spus ca au o surpriza.

Surpriza era Zac Efron.M -a imbratisat,pupat pe obraz si nu ma mai spal niciodata, apoi am lesinat in bratele lui Zac.Bravo mie.Ca toti incepusera sa rada.Vai da ce ochi albastri profunzi are.Ard..........Ema Efron ce indrug eu aici.Doamne ce aiurita sunt.

-Ce s -a intamplat?Zac Efron.Cea mai mare fana,si daca ma mai imbratisezi inca o data fac infarct.

-Ema.

Vai ce accent si cum mi -a pronuntat numele.

-La multi ani.

-Mersi.

Noapte de neuitat.Zac Efron.Acum am si nr lui de tel.

You and IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum