★Am decis sa fac un test ADN ,asa ca m -am dus la Zayn pt a merege cu mine.
În 2 h analizele erau gata pt ca suntem vedete internationale.
-Pot sa ma uit eu Zayn?
-Sigur !
-Suntem frati.
-Eram sigur dar mu s -a confirmat.
Mama si Tata nu te -au parasit doar ca la 2 ani tu ai fost luata de langa noi!
Eu eram sa cumpar inghetata, tu in parc si atunci te -am pierdut, dar am avut speranta ca intr -o zi o sa ne intalnim.
-Si suntem fata in fata!Vreau sa mergem in Anglia!
Ne facem bagajele si plecam, te rog!
-Bine !Mergem.
………………..................................................................................
-Harry,intelege -ma!
-Nu, de ce trebuie sa pleci?Terminam concertul si plecam in Anglia!
-Dar eu nu mai pot astepta,intelege sunt parintii mei.
-Stii ceva pleaca!
-Plec,poti sa ramai cu fufa aia de Silvia!
-O sa raman!Si sper sa nu te mai intorci niciodata.
Daca Silvia e fufa tu ce esti?Esti mai rau!
-Hai ma lasi?Tu nu te uiti la ea? O sufla vantul pe anorexica asta!Mai are si botops de zici ca a primit un picior in gura.Vai de capul ei, Harry tu ai luat-o pe asta de pe centura sau bordel?Ai platit mult pe ea?Sincer nu cred ca o fufa anorexica ca ea costa mai mult de 1ban ,nu dau pe ea.Zici ca -i papusa barbie,siliconata,roza in cap eventual de ce nu si-a pus toate culorile curcubeului?Daca tu ai asemenea gusturi inseamna.ca iti pier.simturile.de.barbat si mai pierzi si.din gusturi si din vedere.Apropo daca o saruti gandeste-te la mine si cred ca o devorezi,daca te uiti in ochii ei cred ca ti se face greata de miros deci ai grija.
ADIO Styles!
I -am imbratisat pe toti cu exceptia lui Harry si am plecat.
Eram Trista si Dezamagita datorita lui Harry dar Fericita ca mi -am gasit Adevarata Familie.
Este o zi speciala.si.sper ca ei sa.ma accepte.
Am de gand ca 1 an sa stau departe de Harry si daca parintii mei o sa fie de acord sa locuiesc cu ei in Anglia.
Vreau sa cant in continuare dar sa si dansez.Ma bucur pt Denisa si Justin care sunt ca 2 picaturi de apa,iar spre surprinderea mea Justin Bieber e Baiat Cuminte.Nu stiu ce are baiatul asta, ori a fost udat cu apa sfintita ori Denisa este comoara pe care el o iubeste si rasfata zi de zi.
Cred ca a doua varianta 99% iar 1% apa.sfintita.
Va multumesc.tuturor care imi cititi cartea.Nu ma intereseaza voturile ma intereseaza sa am multi cititori iar 186 pana in ziua de azi e bine.Va multumesc si va pup pe toti.Lasati.comment daca vreti.
Sorry pt greselile minore!♥★
CITEȘTI
You and I
FanfictionDurere,Suferinta,Momente Romantice,Prieteni,Iubit,Amuzament. Asta imi caracterizeaza cartea.Momente grele ,Momente frumoase.Citeste You and I si nu iti va parea rau. Totul a inceput datorita unui concert cand Harry Styles s -a indragostit lulea de M...