Drogul Adevarului

159 5 0
                                    

Dupa incidentul stiti voi Zac Efron si raceala mea.

Am ajuns la spital cu toti mi -au bagat medicamente,injectii etc...viata de mumie dupa o sapt ma simteam foarte bine.

-Azi iesim la club baieti?

-Da!

Azi o sa fac ce nu am facut never.

O sa pun in bautura iubitei mele drogul adevarului pt ca vreau sa vad ce simte pt mine.

Era 20:00 si m iam hotarat sa ma pregatesc.

Am imbtacat o rochita stramta cu spatele gol,rosie,pantofi rosi cu toc,plic negru si lantisorul meu cu o inimioara rosie in mijloc,parul care inca era blond am uitat de el,l -am indreptat cu placa, si m -am dus jos.

-Sunteti gata?

-Dap!

Am dansat cu Liam,Harry cu Salam nu Salam manelistul ci Selena,dar imi place mai mult sa o compar cu un salam.Ok sunt putin cam ciudata.

Cred ca decand sunt blonda si stau si cu Selena in casa dauneaza grav sanatati.

Selena dauneaza grav sanatatii.Am uitat sa imi fac vaccinul antiSelena.

-Ma duc sa iau ceva de baut.

-Adu -mi un suc ca presimt ca niciunul nu veti fi treaz si va voi aduna de pe jos.

-Bine.

Acum e momentul.

-Liam de ce sucul de portocale e alb pe fund.

-Ămmmm,de la zahar.

-Liam zaharul nu e praf.Asta e praf.Tu incerci sa ma dorghezi?

-E drogul adevarului.

-Nu inteleg ce cauti cu o mincinoasa.

Te urasc si uite am spus -o si fara drog.

Bineinteles ca am urlat astfel incat toti se holbau la mine mai ceva ca un Show Pacatos unde vin tot felul de piţi si alte ciudatenii cu botops si silicoane fara numar e lista.

-Pleosc o palma peste fata lui Liam.

-Despre ce drog vorbea sormea.

-Al adevarului!

-Ce?! Tu te -ai tampit?Idiot.

-Ai dat -o in bara rau.

-Tu vorbesti Harry?!

-Da macar eu nu fac asa.

Am fugit din club fugind pe unde vad cu ochii ceea ce nu a fost bine.In timpul acela trecea o masina dar am fost impinsa la timp de...

-Harry?

-Iubito!Esti bine?

-Ma doare mana!

-Hai la spital.

-Iar?! Cred ca doctorii o sa fie o a 4familie.

-A4a?

-Pai una voi,a doua mama tata,a treia mama cealalta si a patra prietenii.

-Defapt a cincea.

-Nu ma corecta.

-Inteles.

Am ajuns la spital cu Harry unde doctorul mi -a pus mana in gips fiind luxata si trebuie sa iau niste calmante pt a evita durerile insuportabile.

-Asculta Harry.Atunci cand am dureri mari pe tine ma razbun sau si mai bine pe iubita ta.

-Of termina aia e doar distractie si sa te fac pe tine geloasa.

-Stiam.

-Stiu ca tu stiai.

-Stii hai sa terminam cu sti pt ca sti devine ciudat.Ok e ciudat.

-Stii.

Am inceput sa radem.

-As vrea mult sa ne impacam.

-Vreau sa ma recastigi Styles si apropo dac il vad pe Liam cu super glue ii voi lipi toate lingurile.

-Pai trebuie sa mergi acasa doar ca vei dormi in camera ta si eu cu tine.

-Ok o sa dormi pe jos.

-C..

-Glumesc cu mine in pat.

Apoi a urmat un Muah.

You and IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum