Intalnirea.O noua cucerire

129 5 0
                                    

Am imbracat -o pe Teodora intr -o rochie rosie cu tocuri negre si apoi i -am dus- o lui Louis morcovistul,stelistul

Dups 1 h:

-Nu cred!Iti plac caini ?

-Da foarte mult.

In timpul asta il sun pe Louis.

-Nu imi pronunta nunele!

Esti varza la intalniri stau si te urmaresc dupa boschetii aia care put a pipi de caine de 1h iar tu nu esti in stare sa ii spui ca o placi?

Si un sarut?

Vai baietii astia batuti in cap sunteti!

-Ok.E greseala.

-Cine era?

-Greseala.?Il cauta pe domnul boschet!

-Pe cine?

Mesaj primit de la Ema.

-Idiotule!

-Uite Ema te plac mult si imi provoci fiori,si acum fac asta.

Daa!A sarutat-o.Iac asta e caca de vrabie in parul meu?

Si am calcat in ceva ce pute?Awwwww.

Am nevoie de un taxi!

Unde esti mai Whatapp cand are nevoie omul de un taxi?

Am ajuns acasa la 2 noaptea pt ca m -a prins o furtnua iar nimanui nu i-a pasat ca moi incearca sa supravetuiasca unei furtuni.

M -am dus in camera mea mi -am facut un dus am dat foc la haine si m -am dus sa vad ce fac baietii si cand am ajuns in camera lui Harry era cu o blonda.

Mama naibi ii ia pe ăstia! Va sunat ceasul.Vorbesc prostii.Sunt o idiota.

Il iubesc pe Harry si chiar mi-a propus ca maine sa iesim la o intalnire sa vorbim apoi urma impacarea,dar el ...

E un maidanez care umbla dupa catele use

Nu sunt d'ăla pechinez

Reactionez ca un pitbull atunci când mă stresezi

Musc rău... Orice dulău care mă latră aiurea

Am nervi si nervi si nervi.

Vreau sa ma descarc. Cum?Club...Da Club!Dar al iau si pe prietenul meu Justin care s -a certat cu Denisa.

-Ce faci Justin.

-Ma inec in trsitete!

-Si eu!Hai in club!

-Hai.Vin sa te iau.Fiindca era 3 noaptea mi -am luat blugi pe mine,O bluza albastra. si geaca neagra de piele si balerini pt club.Vreau sa torn pe gat amaraciunea.

Iartati -ma baietii dar sunt suparata pe tot si blonda din camera lui Harry.Nu ma cautati, nu ma sunati ca de geaba voi fi bine cred.♥Love Zayn

Si am plecat cu Justin.Am baut amandoi Jack Daniels.

Acasa:

-Unde doamne iarta -ma e?Ma ingrijorez!

-Harry esti un idiot!

-Stiu Zayn!

Hâc sa il sun pă Harry.

-Hallo.Ham un iubitel.Hâc.O sa rupem boxele.Hâc!Ce faci Har.

-Unde esti?

-Pe marte.Plec Pe marte departe de toate.

-Spune unde esti ca vreau sa vorbim.

-iou sunt Pă nu stiu.Sunt cu Justin B..BEbe!

-Ai baut?

-Instein nu, putin.Sunt la club si am facut tampenii.Asteapta-ma acolo

-Ham un baietel.HArry eu am o relatie cu Papusa Chuckie!

-Iarta-ma Ema!Te iubesc.

-Hauzi ce faci Ceausescu?

-Ala cine e?

-Un om cred.

In 5 min am fost in club eu si Zayn apoi am dus-o acasa si am facut o cafea cu sare pt ca te trezeste.

-Imi bubie capu''Zayn!

-Dezamagit!

-Tu vorbesti?Tu stii cumva cum e ca iubita fratelui tau sa te jigneasca ?Nu!Mai bine ...

A trecut o sapt de la incident.De atunci nu am mai vorbit cu baietii exceptie Teodora si nici nu am mancat decat am baut apa.Toti sunt suparati pe mibe pt ca am ajuns la televizor.

Partea buna Louis+Teodora=♥,Denisa+Justin=Impacare+♥!

Partea Proasta nimeni nu imi vorbeste,ma doare la apendicita +ca nuvam mancat de o sapt.

You and IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum