De 2 zile sunt in America inca nu am avut concertul ci peste 1 zi unde voi face un duet cu James Arthur, si 2 surprize asta mi -a spus Simon.Ador surprizele
Visul meu nr 1:Sa il intalnesc pe J Balvin
Visul nr2:Sa il intalnesc pe Enrique Iglesias
Visul nr 3: Sa il intalnesc pe Jason Derulo.
Dorinta nr1:Prietena mea sa fie cu mine dar e cu Louis.
In momentul asta manac inghetata, pt ca sunt suparata, asa si beau mult ceai,ca sa nu racesc si cam atat.
Maine merg la Shopping sa imi iau un costum pt concert,o noua coafura si sa ma relaxez,dar eu vreau sa vina cu mine cineva.
-Alo,ce face surioara mea?
-Mananc!
-Ce?
-Tocmai ce am gatit o jumate de inima.
-Surioara mea mica!
-Mananc inghetata si mananc si pizza si zi lui Niall ca mananc si pt el.
-Sa stii ca esti data pe Speaker.
-Buna baietii!
-Vreau si eu pizza!
-Da numai am.Am.mancat tot.
-Vreau sa te vad.
-Imediat sa imi deschid laptopul!
-Surioara de ce ai ochii asa mari?
-Ca sa te pot vedea mai bine Scufita Rosie!
-Am inteles.
-Maine merg la mall!Singuraaaa!
-De ce?
-Pai intelugentul meu, Harry meeg sa imi caut ceva pt concert apoi sa imi fac o coafura socanta.
-Daca te prind cu punk,te sechestrez.
-Eu te castrez.
-Ok ai castigat!
-Logic!!I 'm a queen of the One Direction.
-Ha ha.
-Si cu ce te imbraci?
-Intr -un cearceaf.
-Sexy.Te iub...
-Ămmm...baieti eu trebuie ămm sa plimb ĂMM pasarea phonex.Pa
1,2,3,4 de ce nu merge?
Hi m - a lovit inspiratia.Da inspiratia.
Rochita neagra gen Tu-tu dar nu foarte exagerat , apoi parul care va fi blond,ma vopsesc blond, doamne m -am tampit!Blond cu o suvita in fata roz si avand parul lung pana la fund o sa imi fac o funda gen cum poarta Lady Gaga si niste pantofi cu toc roz de 15 cm dar un roz pal.O sa am cea mai fabuloasa aparitie.Iar baietii nu ma vor recunoaste.Era 18:00 si m -am gandit sa ma duc acum sa imi iau ce imi trebuie.
Am gasit rochita care e superba,pantofii roz cu toc de 15 cm,si m -a dus la coafor sa ma vopsesc blond.Sper sa nu imi para rau.
-Va sta asa de bine cu blond,suvita roz permanenta sau la cateva spalari ...
-Tu ce imi recomanzi?Sa imi fac suvits sau nu?
-Pai as putea sa va fac o funda gen Lady Gaga si sa dau cu un spray roz.
-Da asa vreau dar maine.Maine poti veni la mine?
-Sigur!
-Cum te cheama?
-Perrie!
-Ce?
-Tu esti Ema?
-Omg!Nu imi vine sa cred.Cum.esti cu Zayn?
-Nu vrea sa auda de mine?
-Ce ai facut?
-El crede ca l -am.inselat dar acel tip din club a incercat sa ma sarute si a reusit.Il iubesc pe Zayn!
-Si el draga mea!
-Deci vii maine la mine!La 17:00 esti la mine caci la 18:30 concert sau mai bine ...dormi la mine in seara asta.Seara de fete!
-Ok.Te pot machia eu?
-Sigur.
-Ce ti -ai cumparat?
-Uite!
-Sunt frumoase,negru cu roz o sa atragi atentia.
-Si ce culaore o sa imi stea bine pe buze?
-Rozul asta pal ar.merge,la ochi negru si as putea sa iti fac un fulger gen Lady Gaga.Si sa porti un lantisor provocator cea, un accesoriu mai mare ca sa atraga atentia.Mi-am.cumparat.Merge asta ? E aur alb,e interesant.Pot spune ca la acest concert am.imitat stilul lui Lady Gaga,fulgerul fiind aceasi culoare ca aurul alb.
Ziua a trecut repede a venit si ziua a doua,e ora 18:15 parul e super frumos,fulgerul e beton,tinuta fiind extravaganta am vorbit si cu baietii care sunt in culise si acum eu sunt in limuzina alba cu Perrie,asteptand sa ajungem.
-Buna baietii!
-Emma???!!!
-Arati...
-ca...
-o...
-Lady...
-Gaga!
-Si nu sunt ...Frumoasa?
-Esti♥superba.
-Mersi baieti.Apropo Zayn daca nu ma asculti jur ca vei inghiti Chilli.Perrie,a fost sarutata de un tampit fiind fortata,ea banuind ca cineva i -a pus ceva in bautura.Nu merita sa va stricati o relatie minunata pt un manelist care e innebunit dupa blonde.
Serios Ema? Manelist?Imi pierd vorbele.
-Serios?
-Da prostule.Si daca nu va impacati acum si nu o saruti va arunc in cusca cu Pantere infometate iar pe Liam intr -o cusca plina cu linguri nesfintite,pt ca a intrat cand eram pe jumatate dezbracata confundandu-ma cu iubita lui.
Si a urmat un sarut.Matrimonial ar trebui sa ma fac.Inscrieri Ms Lover va ajuta in dragoste.Va impaca,va impreuneaza.
Comcertul a fost super,si surpriza a fost sa cant cu J Balvin Cola Song bine ca stiam piesa.
A fost un concert frumos.Am facut poze cu fanii ,am dat autografe.Am.multi fani.
A fost o noapte minunata!♥
CITEȘTI
You and I
FanfictionDurere,Suferinta,Momente Romantice,Prieteni,Iubit,Amuzament. Asta imi caracterizeaza cartea.Momente grele ,Momente frumoase.Citeste You and I si nu iti va parea rau. Totul a inceput datorita unui concert cand Harry Styles s -a indragostit lulea de M...