De o saptamana de zile am iesit din spital iar toti au grija de mine in special Harry caee doarme cu mine.
Locuim in aceeasi camera la fel si Teodora si Louis.Uuu ies scantei.
-Harry serios nu trebuie sa imi dai sa mansnc, ma descurc.
-Dar daca te lovesti?
-Vrei sa te bat cu lingurile pana ajungi sa iti fie frica de ele?
-Nu sefa!
-Ok!
-Ce gust are supa asta.Iac.Parca ai manca pietre.
-Dar Sef Niall a gatit.
-Serios?Sef Niall.Mastrchef scrie pe mutra lui Niall.Niall doar mananca mancarea ,doamne astea sunt pietre?
-Da.
-Da -mi telefonul.
-De ce?
-Sun la Protectia Consumatorului apoi la renumiti Masterchef.
-Comand ceva?
-Nu...eu sunt de piatra si nu mie foame.
Dupa ce am comandat si am mancat m -am dus sa fac un dus.
-Unde mergi?
-La baie.
-Te ajut eu.
-Nu am nevoie.
-Ba da!
-Dac nu ma lasi,te bat cu fierul de calcat!
-Ok,Ok!
Ok am ramas socata pt ca bandajul din zona operatiei era plin cu sange,la fel si hainele mele.
-Harry!Harry!Ce idiot esti!
Am iesit din camera mea mi -am luat o rochita pe mine pt ca aveam de gand sa merg la doctor.Am iesit din camera iar Harry era in bucatarie si vorbea la telefon aprins.Am stat sa ascult.
-Da iubito intelegema,trebuie sa am grija de ea.Nu stii ca nu mai pe tine te iubesc.
-1,2,3,4 nu functioneaza.Respira. ,inspira.Degeaba am izbucnit in plans si am fugit in camera mea,sangele izbucnind.
M -am dus in camera lui Zayn pt a merge la doctor.
-Zayn!
-Da Ema!
-Deranjez?
-Nu!Intra!
-Am o problema!Vreau sa vii cu mine la spital.Ma doare operatia si ceva e in neregula.
-Chem ambulanta.
-Zayn stiai ca Harry ma inseala?
-Ce?!Nu!
-Am auzit o conversatie in care vorbea cu una.Stai linistit nu voi face nimic impotriva asta.Vreau sa il.chinui,sa il fierb ai dupa sa ..
-Sa ce?
-O sa vezi!
-Stii ca nu sunt de acord cu asta dar merita.
-De ce pasărea lui Louis e ambulanta aici?
-Defapt doctorul!
-De ce,
-Pai e ceva in neregula cu operatia mea,Harry.
Doctorul:-A facut efort mare si s -a suparat.Daca o va tine in ritmul asta nu e bine.
CITEȘTI
You and I
FanfictionDurere,Suferinta,Momente Romantice,Prieteni,Iubit,Amuzament. Asta imi caracterizeaza cartea.Momente grele ,Momente frumoase.Citeste You and I si nu iti va parea rau. Totul a inceput datorita unui concert cand Harry Styles s -a indragostit lulea de M...