DA-TI PLAY LA MELODIE
Razbunare,Durere,Suferinta.Au trecut 3 ani decat sunt distrusa.
Sufletul imi este impietrit plin cu Ura.Singura mea bucurie ce imi facea sa ma bucur pe minut sa zambesc sa fiu o persoana dulce am pirdut-o si nu mai din cauza ta Styles.
Datorita stresului,cuvintelor urate atunci cant te imbatai si ma sunia.Din vina ta.Dar jur ca si tu vei suferi si plange.Din vina ta cea mai scumpa sim importanta fiinta mie s-a stins.Acum ar fi putut AVEA 3 ANI sa imi spuna mami te iubesc.
Zayn ,nu credeam ca ma vei lasa,abandona in felul asta,DAR nu-i nimic se va rezolva.In presa din Anglia s-a anuntat ca as fi murit.
Nu am murit!!Am cazut in depresie 1 luna si apoi singura a trecut peste.DAR nu voi trece nimci cu vederea.
Azi voi ajunge in Anglia.Bine ca aveti con cert fix in fata voastra o sa ma pun...Am bilete in fata si VIP.
Dupa 3 h oboditoare am ajuns in sfarsit in Anglia.Am luat un taxi care m-a dus la hotel.
Am reusit sa dorm 4 h.Apoi m-am pregatit pt revederea cu One Direction.
M-am imbracat in.... Vedeti imaginea la Mass Media.
Am ajuns chiar bine pt ca a inceput concertul iar ei cantau rock me.
M -am dus in fata iar baietii cand m-au vazut schimbata total s-au albit la fata.Lui Harry si Zayn li se facuse rau iar ceilalti erau socati si se uitau la mine.
A venit ambulanta pt ca cei doi nu se simteau bine iar eu am ramas acolo.
Revederea cu Zayn,fratele meu m-a emotionat putin dar trebuie sa fu puternica.Jur ca voi fi!I
De Harry ce pot spune.M-a devastat dar am ramas intepenita acolo.
Louis a venit la mine si m-a intrebat:
-Tu esti Ema?
-Da Louis ,eu sunt.
In sec 2 am simtit o imbratisare puternica.Cu el nu am nimic mi-a fost alaturi la greu dar asta nu inseamna ca trebuia sa ma lasela greu.
-Presele...
-Nu sunt.Am cazut in depresie.
-De ce?
-Louis nu pot vorbi...
-DE ce?
-Am pierdut sarcina!
-Ai...din cauza lui
-Da Louis!!! Il urasc la fel si pe Zayn.
-Te rog vino la el.
-Bine.
-Zayn ,HARRY cum va simtiti?
- Bine!Pt o clipa am crezut ca o vad pe Ema.
-Nu ai crezut.Chiar ea e.
-Em...
-Nu te apropia de mine!
-Ema te rog.
-Nu Malik!
-Ema am crezut ca ai murit!
-Ai crezut dar te-a interesat o secunda de mine?Daca traiesc sau nu?Nu nimanui nu i-a pasat ca eu am cazut in depresie si copilul meu ...
Ah am spus prea multe...
-Ce copil?
-Nu te baga Styles.
-Ce a patit copilul?
-Nimic.
-Spune-mi!
M-a luat tare de maini si ma zgaltaia.
-Zayn ma doare!
-Zi!
-L-am pierdut din cauza ta HARY!
-Ce copil?
-Cand am plecat din Anglia am plecat pt ca eram insarcinata .Am vrut sa te las sa fii fercit.Din cauza vorbelor urate pe care mi le spuneai prin mesaje sau la telefon ,stresului am pierdut.Un an am stat internata pt ca nu mai vorbeam eram inchisa.
-Era copilul meu?
-DA!!
-Te urasc .Din vina ta nu mai e.
-Sigur nu ai vrut sa il pastrezi si inventezi o minciuna!
Calmeaza-te Em ai venit pt un scop:RAZBUNARE
CITEȘTI
You and I
FanfictionDurere,Suferinta,Momente Romantice,Prieteni,Iubit,Amuzament. Asta imi caracterizeaza cartea.Momente grele ,Momente frumoase.Citeste You and I si nu iti va parea rau. Totul a inceput datorita unui concert cand Harry Styles s -a indragostit lulea de M...