One Direction

162 7 1
                                    

Niall Horan

Niall James Horan s-a născut pe 13 septembrie 1993 (20 de ani) în Mullingar, Westmeath, Irlanda, fiind fiul lui Maura Gallagher și Bobby Horan. [90] El are un frate mai mare pe nume Greg. După ce părinții lor au divorțat în 1998, [92] Niall și Greg au trăit între cele două case pentru câțiva ani, iar în cele din urmă au decis să locuiască cu tatăl lor în Mullingar. [90] Horan a studiat la Coláiste Mhuire, un liceu catolic de băieți, unde a făcut parte din corul școlii alături de care cânta în preajma Crăciunului.

Înainte de a participa la The X Factor, Niall a cântat în țara natală, inclusiv un act de sprijin pentru Lloyd Daniels la Dublin. El a învățat să cânte la chitară încă din copilărie. Horan a declarat că este fan al muzicii swing și rock, citând artiști și formații precum Frank Sinatra, Dean Martin, Michael Bublé, Eagles, Bon Jovi și The Script.

Zayn Malik

Zain Javadd „Zayn" Malik s-a născut pe 12 ianuarie 1993 (21 de ani) în Bradford, West Yorkshire, Anglia. Tatăl său, Yaser, este de origine pakistaneză, iar mama, Tricia Malik (născută Brannan), este engleză. El are o soră mai mare pe nume Doniya și două mai mici: Waliyha și Safaa. Malik și-a petrecut copilăria în East Bowling, unde a studiat la „Lower Fields Primary School" și apoi la „Tong High School". Datorită originii sale mixte, el nu s-a încadrat în primele două școli, declarând că după ce s-a mutat la vârsta de doisprezece ani a început să fie mândru de aspectul său.

La audițiile pentru concursul The X Factor Malik a declarat: „Eram în căutarea unei experiențe". El a menționat că a fost influențat de muzica urbană, în special de R&B și rap. La fel ca și ceilalți membri ai formației, el îl consideră pe Bruno Mars un „colaborator de vis". Malik este dependent de fumat; la sfârșitul anului 2011 și-a exprimat dorința de a renunta la acest viciu. Malik este musulman, iar la un moment dat a scris pe contul său de Twitter: „La ila ha ill lalla ho muhammed door rasoolalah", expresie cunoscută ca o declarație de credință în rândul musulmanilor care se traduce: „Nu există alt Dumnezeu în afară de Allah, iar Mahomed este trimisul lui Allah."

Liam Payne

Liam James Payne s-a născut pe 29 august 1993 (20 de ani) în Wolverhampton, West Midlands, Anglia. El este fiul lui Karen și Geoff Payne

și are două surori mai mari pe nume Ruth și Nicola. Până la vârsta de patru ani Payne a urmat mai multe teste efectuate în spital deoarece medicii au observat că unul dintre rinichii lui era disfuncțional. Pentru a face față durerii el făcea 32 de injecții în braț dimineața și seara.

Payne a participat în 2008 la audițiile pentru cel de-al cincelea sezon al emisiunii The X Factor, pe când avea paisprezece ani. El a ajuns în casele juriului, dar Cowell a crezut că nu era pregătit pentru concurs și l-a rugat să revină peste doi ani. Payne a declarat că printre artiștii care l-au influențat se numără Justin Timberlake și Gary Barlow din trupa Take That. El a cântat la un moment dat în fața a 26.000 de oameni la un meci de fotbal al echipei Wolverhampton Wanderers FC.

Louis Tomlinson

Louis William Tomlinson (Louis Troy Austin la naștere) s-a născut pe 24 decembrie 1991 (22 de ani)n Doncaster, South Yorkshire, Anglia. După ce părinții lui, Johannah Poulston și Troy Austin, s-au despărțit când era mic, Louis a luat numele tatălui său vitreg, Mark Tomlinson. El are cinci surori vitrege mai mici, dintre care două au jucat în serialul britanic de televiziune Fat Friends. El a urmat o școală de actorie în Barnsley, iar apoi a avut roluri secundare în filmul If I Had You, difuzat de ITV1 și serialul Waterloo Road, difuzat de BBC. El este fost elev al „Hayfield School" și „Hall Cross School" din Doncaster. Tomlinson a mărturisit că a picat primul său examen de la Hayfield School, fiind nevoit să se întoarcă la Hall Cross pentru a-l da din nou. El a avut mai multe slujbe, printre care ospătar la stadionul echipei de fotbal Doncaster Rovers FC.

Ca student la Hall Cross, Tomlinson a jucat în mai multe producții muzicale. El a afirmat că rolul lui Danny Zuko din piesa Grease l-a motivat să participe la audițiile pentru concursul The X Factor.

Tomlinson îl consideră pe Robbie Williams idolul său și cel care l-a influențat cel mai mult,declarând într-un interviu pentru revista britanică NOW: „Mereu l-am iubit [pe Robbie]. Este așa de obraznic, poate scăpa cu orice. Piesele sale sunt incredibile." El îl admiră de asemenea și pe cântărețul britanic Ed Sheeran, pe care îl numește „fenomenal".

Harry Styles

Harry Edward Styles s-a născut pe 1 februarie 1994 (20 de ani) în Holmes Chapel, Cheshire, Anglia.El este fiul lui Anne Cox și Des Styles și are o soră mai mare pe nume Gemma. După ce părinții s-au despărțit în 2001, Harry și Gemma s-au mutat alături de mama lor care s-a recăsătorit. La vârsta de doisprezece ani el a revenit în Holmes Chapel, unde a lucrat cu jumătate de normă la brutăria W. Mandeville, înainte să participe la The X Factor.

Styles a fost solistul trupei White Eskimo, formată din chitariștii Haydn Morris, Nick Clough și bateristul Will Sweeny,alături de care a câștigat competiția „Battle of the Bands". El a început să cânte încă din copilărie, menționând că a fost influențat de Elvis Presley, Foster the People, Coldplay și Kings of Leon.Styles a declarat că emisiunea The X Factor i-a oferit „mai multă" încredere ca interpret,

adăugând că de mic a fost atras de muzica formației The Beatles.

Premii și nominalizări

În 2011, One Direction a câștigat 3 premii din cadrul 4Music Awards, iar în 2012 un premiu Brit Awards și 2 premii Kids'Choice Awards. Să nu uităm și locul I pentru cel mai bun album din topul Billboard 200. Recent, au fost nominalizați în cadrul premiilor MTV Video Music Awards, unde au câștigat toate cele 3 premii.Recent,băieții,au fost nominalizați și la 3 European Music Awards.

Discografie

Up All Night (2011) Take Me Home (2012)

Turnee muzicale

Up All Night Tour (2011-12) Take Me Home Tour (2013)

You and IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum