Se va lasa cu păruială!

127 5 0
                                    

Acum sunt bine.Harry si eu,ei bine eu nu am dat nimic de inteles cu ca as sti ceva de vreo frumusete.

Dar daca ii voi prinde Harry,dragule ti -ai gasit nașul .

Azi cand m -am sculat la 12:00 Harry nu era acasa.M -am hotarat sa merg la o sesiune de shopping cu prietena mea,Teodora.

-Uite ce bluza draguta.

-Chiar e frumoasa hai sa ti -o iei Teo.Era o bluza mov pe care scria"My Heart".

-Ma dor picioarele hai sa bem un cappucino.

-Eu vreau cafea de la Mc Donalds.

-Ok! Hai sa mergem.

Am ajuns am comandat 2 cafele cu scortisoara,si restul prietena mea se pricepe la cafele  nu eu.

In timp ce vorbeam eu m— am inecat cu cafeaua cand l -am vazut pe Harry tinandu -se de mana  cu Selena Gomez.

-Teo,eu sunt chioara sau il este Harry cu Salamior,pardon.Selena.

-Omg!

-Mama naibii ii ia pe amandoi iar pe aia.

-Hei ămm...Diana lasa -ma sa duc eu la masa aia comanda te rog.

-Daca imi dai un autograf.

-Sigur!

-Multumim.pt comanda.

-Sa nu iti ramana cafeau pe gat.

-Stai linistita.

-Vai esti preavistitul Styles,ala care are 2 iubite? Incantata eu sunt Ema Java Malik.

Ti -am zis nu te ineca.

-Em?

-M -ai dezamagit.Harry ti -ai gasit Nașul!Iar tu putrezaciune de Salam care te potrivesti cu ....Selenuca esti un.fenomen straniu!

-Vai nu te uiti la tine cum.arati? Spargi oglinda!

-Serios?Teo adu -mi oglinda.Uite draga nu s -a spart ls tine se sparge?

Si cand s -a uitat a scapat oglinda jos.

-Vezi,s -a spart oglinda.Nu ai vrut sa ma crezi.

-Esti o....idioata.

-Vino incoace sa vezi ce idioata sunt.Atunci am luato de par si a inceput Boxul,paruiala.

-Haide mai Louis am iesit o clipa si ai dat la box?

-Zayn asta e sora ta.

-Ce?

-Aia e Teodora,Harry, Selena si Ema.

-Tampito mi -ai rupt o unghie.(Ema)

-Proasto extensile mele.(Selena)

-Atunci vazadu-l pe Harry ca vrea sa ne desparta l -am tras de bucle si l-am paruit si pe el,pana a ajuns Zayn si ne -a despartit.

-Stop!

-Daca era Denisa te baga la mumificare te strangea de gat in direct si in reluare si de lua de mult mama naibi!

Si apropo trebuia sa il inviu pe Jack Spintecatorul ca sa ii fac o placere sa te omoare din nou si din nou pana ...

-Aia mi -a furat iubitul.

-I -ai zis cumva aia?

Jap i -am dat o palma apoi cand ea vroia sa faca la fel si eu sa repet placerea Harry s -a bagat intre noi si a primit 2 palme de i -am sucit gatul.

-Sper ca ai simtit durerea cand te -am vazut cu anorexica asta tinandu -te de mana.

Acasa Zayn m -a luat in brate pt ca eu nu ma mai opream din plans,Liam mi -a facut un ceai,Niall mi—a adus o prajitura,Louis un morcov,Teodora alaturi sufleteste,iar Harry.era in camera lui si plangea.Si baietii plang cateodata...

-Vrei sa dorm cu tine?

-Mersi Liam dar sunt in regula cred.

-Il.chem pe.Zayn.

-Mersi.

Si am adornit cu fratiorul meu.

Am Hotarat IL VOI IGNORA TOTAL PE STYLES.

Sa nu bagi inseama persoana draga, sa o ignori total doare .Asta voi face eu.

You and IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum