Sunt fericita azi prietena mea vine sa locuiasca cu mine si cu nebunii in casa.
Se muta in Anglia.
De abia astept!♥★
M -am dus sa o iau de la aeroport pe Teodora singura,baietii inca nu stiu.
Cand ne -am revazut ne -am imbratisat.
Era schimbata radical.
Avea parul pana la umeri ondulst usor,purta un maieut alb, o geaca neagra de piele,niste blugi stramti albastri inchis si botine negre cu toc.
-Oau cum arati!
-Si tu!
-Mi -a fost dor de tine!(amandoua in acelasi timp)
Am mers acasa iar casa era intoarsa cu susu-n jos.
-Idiotilor avem oaspeti!
-Cine e frumoasa?
-Louis idiotule e Teodora.
-Vai ce, uh arati hot,apetisant.
-Louis iati o babeţică de la Harry iti curg balele!
-Da...
-Daca te mai holbezi mult la ea il pun pe Cioacă sa te faca sa dispari ca Elodia doar ca tu vei fi Morcovistul Disparut si vei aparea pe canale.
-Cine e Cioacă?
-Uite daca nu taci fac o incantatie de Mama Floare si il aduc pe Jack Spintecatorul din morti ala te omoara in 0 secunde in direct si in reluare te si invie.
Morcovist enervant daca mai salivezi la prietena mea te castrez jur pe morcovii tai.
Daca o saruti iti fac coliva pt parastas ai grija iar tu Teodora bun venit la spitalul 9 de nebuni aici locuim noi!
-Apropo faceti curat acum ca daca nu farse.
-Inteles Sefa!
-Ce?Fara farse?
-Normal ca nu!Vom face farse dar azi nu sunt obosita.Acum sincer iti place Louis?
-Da arata bine si chiar imi place.
-Ok! Daca eu va fac lipeala si va certati va bat pe amandoi cu polonicul sfintit de Liam!
-Saracul!Auzi serios Cioacă,Elodia si Jack Spintecatorul?
-Da stii ca eu sunt nebuna!
-Da stiu mamă stiu!
-Ok deci am o idee fantastica de care nu mai tu vei sti Louis!
In seara asta o vei duce la o intalnire!Am comandat 100 de trandafiri rosii cu un ursuler care scrie I Love You si tu platesti si o rezervare la un restaurant pt voi doi!
-Inteles BOSS!Multumesc mult ca ma ajuti!
-Daca da mama naibi si o ranesti te bat cu polonicul si lingurile sfintite de Liam!
-Nu vreau sa ranesc un inger, pt ca ea pt mine e un inger cu aripi care ma inebuneste'
-Aww!Daca nu vei folosi cuvintele astea te castrez.
CITEȘTI
You and I
FanficDurere,Suferinta,Momente Romantice,Prieteni,Iubit,Amuzament. Asta imi caracterizeaza cartea.Momente grele ,Momente frumoase.Citeste You and I si nu iti va parea rau. Totul a inceput datorita unui concert cand Harry Styles s -a indragostit lulea de M...