siyah şemsiye

1.8K 88 35
                                    

Ona ilk yazışımın üzerinden yaklaşık 2 hafta geçti, hala cesaret edip tekrar yazamadım.

Okula gitmek için evden çıktığımda havanın bu kadar kasvetli olması içimdeki rahatsız edici duyguları körükledi. Kulağımdaki çınlamayla irkildim. Markete girip birkaç atıştırmalık aldım. Siktir! Yağmur yağacak gibi gözüküyor ve tabii ki şemsiyem yok. O kadar aceleyle çıktım ki evden... Genelde geç kalırım ama bugün biraz fazla kaçırdım sanırım uykuyu.

Okula yaklaştığımda hızla bastıran yağmurun etkisiyle koşmaya başladım. Sağanak yağmaya başlayınca bacaklarımın sınırlarını zorladım. Bir an soluklanmak için durdum. Ellerim diz kapaklarımın üzerinde, eğilmiş dururken hızlanan kalp atışlarım ve nefes seslerim yağmur sesiyle karışmıştı. Önüme düşen şemsiyeyle bir anda kafamı kaldırıp etrafıma bakındım. Yanımdan geçen siyah araçtaki kişi bana acıyıp, şemsiyeyi atmış olmalı. Peki kimin arabası bu? Okulda ilk defa görüyorum.

Müdürün odasının kapısını çalıp içeri girdiğimde karşımdaki manzara biraz garipti. Tae ve yanında onun boylarında bir çocuk daha...

"Ne için gelmiştin?" diye sordu müdür neşeli bir ses tonuyla. Anlamlandıramadığım neşesinden dolayı garip bakışlar atarken ciddileşip tok bir ses tonuyla sorusunu tekrarladı.

"İngilizceci yolladı beni. Geç kalıyosun anlıyorum ama 3. ders bitmek üzereyken gelmek ne dedi?"

"Tamam, bekle sen şurda oturup. Birkaç işim var." eliyle yönlendirdiği yere yeltendim ama umursamaz bir tavırla duvara yaslandım.

Müdür sinirli bir şekilde tekrarladı. "Sana otur dedim!"

Tae'nin yanındaki yakışıklı, müdürle alay edercesine sırıtarak "Otur dedi." deyip gülümsedi.

Gözlerimi devirip sandalyeyi kendime doğru çektim ve oturdum.

"Evet senin kayıt işlemlerin de halloldu Jungkook. Birkaç çıktı imzalaman gerek. Kardeşine göz kulak ol Taehyung, tamam mı?"

Ne!? Kardeş mi? Kardeşi mi varmış bunun? İşte şimdi müdürün neşesi anlamlanmaya başladı. Tae+zengin aile=okula bağış parası
Jungkook+zengin aile=okula daha çok bağış parası

Öğle teneffüsünde uyku bastırınca soyunma odalarına gidip uyumaya karar verdim. Sık yaptığım bir şeydi bu. Biraz şekerleme yaptıktan sonra koridordan gelen sesler yüzünden uyandım. Yankılanan kahkaha seslerinin arasından tiz bir kadın sesi net bir şekilde seçilebiliyordu. Bu katta sadece erkek soyunma odaları var!? Birazdan burada neler yaşanacağı aşikar.

Hızlıca soyunma odasındaki kabinlerden birine girip beklemeye başladım. Sonunda kapı açıldı.

"Senin için delirdiğimi defalarca kez dile getirmiş olsam da tekrar getirmekten asla çekinmeyeceğim, çok etkileyicisin Taehyung."

NE!? Ciddi olamazsın. Az önce kız yanındaki çocuğa Taehyung dedi. Hey belki okulda başka Taehyunglar da vardır.

Kadının yanındaki oğlan gülerek karşılık verdi. Bu hoş gülüş Taehyung'dan başkasına ait olamazdı. Kahretsin!

Aish siktir! Öpüşüp duruyorlar. Tae o kadar sessiz ki. Sanki bu durum onun için çok normal. Acaba Tae beni öpse nasıl hissettirirdi? Nasıl karşılık verirdim? Tae beni öper miydi? Böyle bir ihtimal var mı? Bir anda alt kısmımdaki şişkinliği fark ettim. Hadi ama, sadece öpüştüğümüzü hayal etmemle kalkmış olamaz. Bunun icabına nasıl bakacağım şimdi?

Kemerimi çözüp kendimi rahatlatmaya başladım. İnlemelerimi tutmak çok zordu. Sanırım son günlerde fazla hassasım. Bir elimle ağzımı kapatırken diğer elimle de işimi görüyordum. Kapının ardında Tae'nin kızın tekiyle yiyiştiğini düşünmek berbat hissettiriyordu ama şu an bundan daha önemli bir şeyle uğraşıyordum, derse böyle giremezdim.

Tae'den asla ses çıkmıyordu. Öpüştüğü kız her dudak darbesinde daha çok inliyordu. Gelmem için Tae'nin sesini duymaya ihtiyacım vardı. Sadece bir kere, lütfen.

Ağzımdan kaçan küçük inilti yüzünden bir anda duraksadılar. Ortamda sessizlik hakimiyet sürüyordu. Kabinlerin kapısını tek tek tıklattılar. En başta birilerinin olup olmadığını kontrol etmemeleri hataydı.

Bulunduğum kabinin kapısını tıklatıp açmaya çalıştıklarında sesin bu kabinden geldiğini anlamışlardı.

"Hey, orda neler çeviriyorsunuz?" Tae'nin sorusununa cevap vermeden toparlanmaya başladım.

İçeride neler olduğuna dair soru sorup kapıya vurmayı kestikten sonra ikisi de siktir olup gitti. Derse girmekten vazgeçip eve dönmeye karar verdim.

Akşamüstü Tae'ye yazmak için kendimi hazır hissettiğimden emindim.

Yoongi
Hey
Gerçekten kim olduğumu merak etmiyor musun

Tae
İlgilenmiyorum

Yoongi
Hadi ama
Çok sıkıcısın

Tae
Bu aralar flörtleştiğim birileri var
Ve gerçekten ilgimi çekmiyorsun

Yoongi
Yalnızca birkaç satır mesajdan nasıl ilgilenmediğin kanısına varabiliyorsun

Tae
Flörtleştiğim bir kız olduğunu söylediğimi hatırlıyorum
Şu anlık başka kızlarla ilgilenmiyorum
1 den fazla kişiyi idare etmek benlik değil

Yoongi
Haklısın
O kızla görüşmeni kesince yazarsın😉
Bekliyor olacağım
(Görüldü)

Sanırım biraz gelişme var? Yoksa yanılıyor muyum? Her neyse.

RUDE BOY | YARI TEXTING | TAEGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin