kaza

899 59 24
                                    

Yol kenarındaki polisler ve yere savrulmuş bir motorsiklet bana orada iyi şeyler olmadığını düşündürdü. Motorumu kenara çekip indim.

Kaskı hala kafasında olan bir motorcu yerde amele sümüğü gibi yatıyordu. Polislere dönerek konuşmaya başladım. "Ambulans çağırıldı değil mi?" Başıyla onaylarayak cevap veren polis yaralının yanına doğru hareketlendi.

Tam yoluma devam edecektim ki ambulans sirenleri duyulmaya başlandı.

Sağlık görevlileri ambulanstan inip motorcuyu sedyeye taşıyabilmek için kaskını çıkardılar. Taehyung!?

Motoruma atlayıp ambulansı takip ettim. Ambulans görevlilerine onu tanıdığımı söylememe rağmen beni ambulansa almadılar. Ben de mecbur peşlerinden takip ettim.

Hastaneye vardığımızda üzerinde Tae'nin yattığı sedyeyi apar topar ambulanstan indirdiler. Peşlerinden acile girmeye çalıştım. Ancak müsaade etmediler. Kapılı kapılar ardına yollandı Tae.

Hastane koridorlarında dolanıp dururken içerden çıkan doktorlardan biri beni fark edip konuşmaya başladı. "Bir sıkıntı mı var beyefendi? Dakikalardır burada dolanıyorsunuz."

Panikle hızlı hızlı konuşmaya başladım. "Arkadaşım. Arkadaşım kaza geçirdi. Acilde şu an."

"Benimle gelin." Doktorun peşinden acile gittim.

Acil girişinin başında, beni buraya getiren doktor ve Tae'nin doktoru olduğunu düşündüğüm doktor konuşuyorlardı.

Bir süre sonra ikisinden de Tae'nin yanına gidebilme onayı aldım.

İçeri girdiğimde doktorun da söylediği gibi Tae verilen ilaçların etkisinden dolayı henüz uyanmamıştı. Yanındaki koltuğa oturup onu izlemeye başladım.

^^^^^^^^^^

"Teşekkürler doktor bey." Duyduğum kalın erkek sesiyle gözlerim aralandı. Uyuyakalmışım. Yattığım koltukta doğrulduğumda Tae'nin uyanık olduğunu ve beni izlediğini fark ettim.

Kafamı kalın sesin geldiği yere çevirdiğimde orta yaşlı bir adamın doktorla bir şeyler konuştuğunu gördüm.

Adam Tae'ye dönerek konuşmaya başladı. "Doktor bir sürü ağrı kesici ilaç yazdı. Hepsini aksatmadan alman gerektiğini söyledi. Eve düzenli olarak doktor çağırmamız gerekiyormuş. Bir de okula gitmediğin süre boyunca sana bakması için bir bakıcı ayarlayacağım."

"Hayır baba. Ne bakıcısından bahsediyorsun, kendim idare edebilirim."
O kalın ve gür sesli adam Tae'nin babası mıymış!?"

Adam, Tae'nin sözlerine karşı güldü. "İki ayağın da kırık. Aynı şekilde kolların da. Tek başına idare edebilmek? Gerçekten komik."

"Bakıcı istemiyorum."

"Sen." Dedi bana dönerek. "Taehyung'un bakıcısı olmak ister misin?"

"Ne?" Şaşkınlığımı gizleyememiştim.

"Ne saçmalıyorsun baba?"

"İsterim." diyerek yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirdim. Sırf o aptal Tae'nin inadına bunu yapacaktım.

RUDE BOY | YARI TEXTING | TAEGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin