"Evet, bekliyorum açıklamanı." Kaşlarını çatıp kollarını birbirine kenetledi Jimin.
"Ne o, bu kadar çok mu seviyorsun Jeongin'i?"
"Ne saçmalıyorsun Jungkook?"
"Seninle alakalı bir sürü sapkın hayali var."
"Ne?" Jimin'in gözleri şaşkınlıkla kocaman oldu.
Sessizliğimi koruduğumda o tekrar konuştu. "Nereden biliyorsun peki?"
"Defter."
"Ne defteri?" Kaşlarını çatıp merakla yüzüme baktı.
"Günlük, günlüğünü sınıfta unutmuş."
"Sınıf grubunda bahsettiği kırmızı defter o muydu? Peki sen neden gidip dövdün onu? Seni ilgilendiren en ufak bir nokta bile yok!"
"Öyle mi? Biliyor musun Jimin, o defterdeki yazılar en çok beni ilgilendiriyor."
"Ne saçmalıyorsun?"
Hareketlenip onu koltukla arama aldım. "Aptal!" Yüzüne değen nefesimle kendini geri çekti. Biraz daha yaklaştım yüzüne.
"Anlamıyor musun gerçekten? Yoksa safa mı yatıyorsun?"
Endişeyle yüzüme bakıyordu, tek bir kelime etmedi.
"Jimin, farklı hissettiriyorsun."
Konuşmaya çekiniyordu. Ancak o konuşmazsa, beni durdurmazsa ileri gidebilirdim.
"Sen ne hissediyorsun? Söyle hadi bana bebeğim. Umutlarımı boşa çıkarma." Sözümün bitmesiyle Jimin dudaklarıma yapıştı. Ondan en son bekleyeceğim şey bu olabilirdi. Ama yaptı!
Çekingen ve beceriksizce öpüyordu beni. Gecikmeden ona karşılık verdiğimde tedirgin dudak hareketleri kendinden emin bir hal almaya başlamıştı. Gittikçe hırslanıyordu ve daha fazlasını istiyormuşçasına sömürüyordu dudaklarımı. Elleri boynumu bulduğunda dudaklarımızı ayırıp koltuğa oturdum. Jimin'i kucağıma oturtup öpmeye devam ettim. Ellerimi beline yerleştirdiğimde kucağımda kıvranmaya başladı. Farkında olmadan yaptığı apaçıktı. Dudaklarımız ayrıldığında nefes nefese kalan Jimin konuşmak için dudaklarını araladı. "Ne yaptık biz şimdi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUDE BOY | YARI TEXTING | TAEGİ
Fanfictae: ikimizin de erkek olduğunun farkındasın değil mi?