"Kusura bakma, kamptayken yanına gelemedim. Sana göz kulak olmalıydım, her şey benim yüzümden oldu."
"Saçmalama Jungkook. Hepsi senin o aptal abin yüzünden oldu."
"Abim?"
"Sana anlatmadı mı yoksa?."
"Hayır. Sadece kaybolduğunuzu biliyorum."
"Harika. Bu kadarını bilmen yeterli. Gitmem gerek, işim var." Benim mi işim var? Söylenebilecek en ahmakça yalanı sundum Jungkook'a. O da sorun etmedi.
Yanından uzaklaşırken koridorda Jin'i gördüm. Beni gördüğü an kafasını çevirdi???
Bu değneklerle yürümek yeterince zorken bir de Jungkook'un yanından uzaklaşmak için boş yere sınıftan çıkıp koridorda dolanıyordum.
Okulun kafeteryasına gidip bir şeyler almanın iyi olacağını düşündüm.
Kafeteryaya girdiğimde gözüme ilk Tae ve birkaç arkadaşı ilişti. Kenarda bir şeyler içip sohbet ediyolardı. Tae üzerinde olan bakışlarımı fark etti. Hemen kafamı çevirip sandviç almaya koyuldum.
Harika! Aptal Yoongi. Elinde değnekler var, nasıl taşıyacakasın bunları sınıfa. Kafeterya görevlisinin bana uzattığı sandviçle bakışırken bir anda arkamdan bir el uzanıp sandviçi benim için aldı. Tae!?
"Al bakalım." Umursamaz tavırlar takınıp kafamı çevirdim.
"O değneklerle sandviçini sınıfa kadar taşıyabileceğine emin misin? Yardım edebilirim." Başımla onayladım. Arka cebimden para çıkarıp kafeterya görevlisine vermesini istedim.
Sınıfa girdiğimizde kamp günündeki garip bakışlara tekrar maruz kalmıştık. Tanrım! İnsanlar gerçekten aptal.
Yavaşça yerime otururken Tae eliyle belimi kavrayıp oturmama yardımcı oldu. Ne oldu birden bire bu çocuğa? Bana acıyor mu acaba?
"Kendi başına yiyebilir misin?"
"E yuh!"
"Düştüğünde kolların da yaralandı ve el bileğin de çok sağlam değildi." Gözümü devirip sandviçimi yemeye başladım. Sandviçin içinden birkaç küçük domates ve salam düştü. Tae hızla yanıma oturup sandviçi elimden aldı. "Ver şunu." Beni beslemeye başladı.
Tae şu an ağzıma veriyordu😱
Şaka😉(Her şakanın altında bir gerçeklik vardır)
"Düzgünce aç ağzını Yoongi. Gerçi ağzın minik." Amacı beni utandırmaksa bunu gerçekten de başarıyordu. Sikik Tae.
^^^^^^^^^^
Eve geldiğimde dinlenmek için yatağıma uzandım. Telefonu elime aldığım an ekrana bir bildirim düştü.
Tae
Uyurken çok tatlı gözüküyorsunYoongi
NeTae
Ne
(Görüldü)Ben üzgünüm bari bunlar mutlu olsunlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUDE BOY | YARI TEXTING | TAEGİ
Fiksi Penggemartae: ikimizin de erkek olduğunun farkındasın değil mi?