KDK BAB 16

1.6K 28 11
                                    

2 bulan 3 minggu kemudian, mereka memulakan hari mereka seperti biasa. Pagi pagi lagi farah sudah menyiapkan sarapan untuk suaminya.

" sayang balik sana semula bila?"

Sambil naz menyuapkan makanan ke dalam mulutnya

" ermm farah rasa dalam seminggu lagi..."

" barang dah beli? Kalau belum jom abang teman isteri kesayangan abang yang sorang ni belanja!"

Farah makan dan geleng " tak payah kot, sebabnya lepas ni lah nak pergi beli. Insyaallah katanya mereka bertiga nak turun kuala lumpur harini nak shopping barang. Abang izinkan?"

" sayang pergi dengan siapa? Siapa diaorang bertiga tu?"

" si 3 malaon tulah. Fana sarah dan su tu..."

Sambil farah menyuapkan makanan kedalam mulutnya

" selain dari dioarang, ada siapa siapa lagi yang ikut sekali?" Soal naz yelah mana tahu si ryan tu ada

" you mean ryan? Haihh ye farah tahu yang abang tak suka farah dekat dekat dengan dia tapi logik akal lah kenapa dia dekat sini pulak kan?"

" mana tahu kan? But make sure i don't care ryan ke siapa atau tetiba ada ahli lain join bagitahu abang okay! And one more thing kalau ada lelaki mintak nombor sayang ke kenyit kenyit mata ke terus cakap ' awak kenal tengku syed nazmi?' Dia takot lah tu! kalau dia still buat jugak sayang call abang! Nanti tahulah abang nak settle dengan orang tak reti bahasa tu!"

Takot hilang bini oi!

" iye suamiku... Lagipun tak nak saya cakap macamtu? Tak pasal pasal diaorang syak pape saya dan awak! Baik saya cakap 'awak kenal muhammad ryan effendi?' Haaa baru best"

Sakat farah! Suka kenakan suaminya! Baran hati dia naz sekarang ni!

Naz dah terbunting mata dah " berani buat ahh! Kalau sayang tak nak abang kesayangan awak tu tinggal badan je nanti lepas awak cakap macamtu! Haaaaa! Melebih ni sayang pagi pagi dah buat orang naik angin!"

Menyuap makanan dengan perasaan tak puas hati

" gurau jelah suamiku!" Sinis farah

Naz terus jeling dan sambung makan dan mereka sambung makan

Di sebuah restoran farah sedang menunggu seseorang tetiba seorang lelaki datang dengan segaknya terus duduk dan farah pandang terkedu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.






Di sebuah restoran farah sedang menunggu seseorang tetiba seorang lelaki datang dengan segaknya terus duduk dan farah pandang terkedu

" ryan!" Tak sangka pulak si ryan tetiba ada dekat sini!

Ryan membuka spek mata hitamnya dan senyum " hai auliana!"

" what are you doing here?" Teruja farah dibuatnya!

" enjoy with you guys lah hahahahaha"

" okay....? Diaorang tak cakap pun yang ryan ada sekali?"

KAU DATANG KEMBALIWhere stories live. Discover now