KDK BAB 40

1.6K 31 1
                                    

Naz baringkan farah di ruang katil, dia jatuh ke lantai lalu ditatap muka farah dengan penuh rasa sedih.

Dia pun tak tahu kenapa boleh serasa macamni dia merasakan perasaan ini dah lama hadir tapi dia tak tahu dan tak ingat. Naz ambil tangan farah dan digengam erat.

" betul ke selama ini kita pernah kenal? Tapi dekat mana? Dalam mimpi aku itu hari, tu kau kan? Kau cakap kau nak aku ingat kau sebab kita pernah saling jatuh cinta, tapi farah satu hapak pun aku tak ingat. Aku cuma dapat rasa jer yang kita pernah saling kenal dan jatuh cinta sebelum ni"

Naz mencium tangan farah lalu dilepaskan dari memegangnya. Suka suka dia jee eekk?

Tetiba

Ting ting

Naz pandang meja kecil disebelahnya terdapat handphone farah berbunyi. Naz terasa nak tahu ambil phone farah dan buka notification lalu baca.

Wajah tadi yang agak baik itu bertukar apabila gerangan pemanggil chat itu adalah ryan sendiri! Jeleous! Naz baca di notification farah dengan penuh hemat dan telitiB

Ryan (baba jayden)
" auliana?"
" esok jangan lupa okey? Saya tunggu? Cakap dengan jayden baba dia tunggu okey, sweetheart?"
" okeylah saya tahu awak dah tidur goodnight, my future wife!"

Muka naz dah baran bila dia panggil farah dengan sweetheart? My future wife? What? Aku jeleous gila!

" manalah kau dapat semua confident ni eek? Dekat shoppe ada tak?"

Halah halah cakap dengan diri sendiri ni!

Naz letakkan phone farah kembali di tempat asalnya. Naz bangun bongkokkan badannya lalu pandang muka farah yang agak baby face.

Tak macam dah ada anak! Buat pengetahuan juga, kain tu dah lama pergi dari kepala farah so memang dah freehair lah sekarang ni. Kalau farah dah bangun esok, harap dia buat solat taubat lah yer?

Naz usap rambut farah dengan lembut dengan melemparkan senyuman yang bahagia. Dia tak pernah serasa sebahagia macamni bila dengan perempuan lain.

Bagi dia farah ni lain serasa macam dah lama dia dengan farah tu berkenalan. Naz mencium dahi farah anggak lama lalu lepas dan tatap muka farah dengan penuh pengharapan.

" selamat malam, my negligent."

Tetiba

Perkataan negligent itu membuatkan naz bangun dan terus dia menjarak dari farah sambil memegang kepalanya yang sakit. Sakit sangat!

Flashback

" terima kasih sebab terima saya sebagai pendamping awak okey? Saya sayang awak, sayang! My miss negligent! Hahahahha"

End flashback

Naz tenangkan fikiran dan pandang muka farah dengan tatapan yang nak sangat tahu pasal si farah dan akhirnya dia sendiri dapat mengawal kesakitannya. Naz bangun dan selimutkan farah lalu tatap muka farah

" kenapa panggilan ini sangat lah familiar? Aku sendiri yakin yang aku dengan kau memang ada hubungan yang special dahulu kan?"

Yakin naz tentang itu!

Naz bangun dan pergi dari bilik farah. Dia kalau boleh nak stay tapi dibila pikir balik kang farah bangun esok pagi menjerit pastu semua datang serbu bilik si farah ni kang tak pasal pasal timbul fitnah!

 Dia kalau boleh nak stay tapi dibila pikir balik kang farah bangun esok pagi menjerit pastu semua datang serbu bilik si farah ni kang tak pasal pasal timbul fitnah!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
KAU DATANG KEMBALIWhere stories live. Discover now