Înapoi in prezent.
KAY
Stau pe scaunul din sufrageria Vanessei. Capul aplecat,sprijinit in maini ce mi le incleștez în păr. Iubita mea, singura fata care a reusit sa vada in mine mai mult decat un mafiot,mi-a topit inima de la prima privire, primul zambet, primul chicotit de râs.
Fata mea frumoasa cu parul ca spicele de grâu si ochii de caramel, fata asta care este jumatate cat mine,a reusit sa ma faca sa iubesc. A reusit sa ma faca om.
Eram un animal inainte, nu-mi pasa, distrugeam, omoram, si ma descotoroseam de cadavre fara sa clipesc. Pana in acea seara cand n-am fost atent si cineva m-a observat dând foc unei masini cu trupul neînsuflețit al nemernicului care i-a distrus viata suroriii mele.IN URMA CU 8 LUNI
-Si,ca mesaj pentru lumea cealalta, spune-le sa imi pastreze locul pe tron, pentru ca ziua in care voi muri, numele "Kay Alvarez" va fi scris pe tronul iadului si atunci,din nou, te voi chinui pana vei dori sa mori din nou, si din nou, dar atunci,nu vei mai avea scapare.
Si, acestea fiind spuse ii rup gatul cu mainile goale nenorocitului care a fost in stare sa isi bata joc de trupul surorii mele. Il arunc in masina, Scott imi intinde canistra, si aruncand cu benzina de jur imprejur pe toata masina scot bricheta si o arunc, într-un final. Ma uit de la departare, mandru, cum flacarile mananca din capodobera creata de mine.
Scott Montana, cel mai bun prieten al meu imi atarge atentia:
-Alvarez?
-Ce e,Montana?,ca pe o ofranda de respect, ne strigam pe numele de familie.
-Voiai spectatori?
-Montana, zi odata ce e? dar nu apuca sa spuna un cuvant, ca imediat intorc capul spre masina in flacari si vad o fata ce abia se tine pe picioare,sta foarte aproape de masina ce e gata sa explodeze.Fara sa stau pe ganduri o iau la sanatoasa spre fraiera, care pare ca a baut prea mult, ca nu cumva sa omor un om,fara voie. Din spatele meu aud pasii,la fel de grabiti,ai lui Scott.
Ajungand primul la ea, o trag de cot si incerc sa fug, dar se inpiedica, nu apuc sa o ridic ca ajunge si Montana langa noi, astfel incat ,impreuna, reusim sa o aducem la masina noastra.
-Esti sinucigasa femeie?tip plin de draci.
-Eu....eu.....;dar nu reuseste sa spuna mai mult pentru ca se prăbușește in bratele mele.
-E bauta? intreaba amicul meu.
O pun pe bancheta din spate si ii verific pulsul si pupilele ochilor. Niste ochi ai naibii de frumosi, dar in momentul asta, sunt dovada clara ca e drogata.In locul unde era fata, acum,opreste o masina cu doi indivizi. Acestia clar o cautau pe fata, dar au fost distrasi de masina in flacari
-La dracu, de unde apar atatia betivi pe drumul asta pustiu?
-Nu departe de aici este un club de fițe,"Savoare si pasiune",probabil de acolo;imi raspunde camaradul meu.Ma apropii de cei doi si fac pe prostul.
-Ce se intampla aici? Ar trebui sa sun la politie?
Cel mai indesat dintre ei ma priveste si vorbeste primul.
-Cred ca da, noi o cautam pe....âhh; dar nu a mai reusit sa rosteasca nimic deoarce, celălalt prieten al său,care era cu un cap mai mare decat el, îi face un semn discret sa taca. -Cautam o fata ce a fugit in directia asta. Am crezut ca are probleme si voiam sa o ajutam.Prost sa fii sa ii crezi pe nemernicii aceatia doi. Singurul fel in care au vrut sa o ajute a fost sa o scape de haine si fara sa stau pe ganduri il iau la pumni pe primul barbat, iar Scott pe cel de-al doilea. Nu sunt cine stie ce adversari, i-am pus la pamant in mai putin de 3 minute si tocmai ce ma incalzisem.
Din buzunarul celui mai inalt,a cazut o sticluța ce era pe jumatate goala. Praful era inconfundabil.
-Metamfetamina, aratandu-i sticluta lui Scott.
-Deci, Barbie de acolo in rochie gri a fost drogata; deduce singur Montana.
CITEȘTI
Primejdie Si Iubire
Teen FictionPOVESTE FINALIZATĂ O fată ordinară din Atlanta, ajunge in vizorul unui fiu de mafiot. Dintr-o fire blanda si firava, viata langa un Alvarez, o preschimba intr-o femeie puternica. Nu stim niciodata ce se ascunde inlauntru nostru. Dar o de...