Kay
Ziua cea mare este aici. In sfârșit femeia care mi-a pus lăcaș la inimă îmi devine soție. Sunt în stare să strâng de gât pe oricine o face astăzi să sufere. Nu are voie să verse lacrimi, decât dacă sunt de fericire.
Mama împreuna cu Olivia, Glorya și mama Vanessei au făcut front comun astăzi să mă calce pe nervi. Nici una dintre ele nu este dispusă să mă lase să o văd până nu v-a fi condusă spre altar. În ritmul ăsta o să înebunesc.
-Asta e stupid, am văzut-o de dimineață, când s-a trezit. Ce contează dacă o văd acum. Vreau să-mi văd mireasa.
-Tu vrei să aduci ghinionul în căsnicia voastră? Mirele nu are voie să vadă mireasa în rochie, înainte de a merge la altar. Așa că domnule mafiot fă cale întoarsă și nu mai insista degeaba. Altfel o chem pe mama ta și nu va fi la fel de indulgentă ca și mine.
Glorya e o adevărată vrăjitoare uneori. E nebună fata asta, mai are puțin și mă scoate pe ușă în șuturi. A dracu dacă nu m-am înmuiat tot de când am cunoscut-o pe Bambi. Nici o femeie nu ar fi avut curajul să îmi vorbească așa înainte.
Când mă întorc să ies, îl zăresc pe Scott intrând îmbrăcat la patru ace și cu un zâmbet de milioane pe chip. Trece pe lângă mine, o îmbrățișează pe Glorya și se duce spre camera unde este Vanessa.
Ei asta este culmea.
-El de ce are voie să o vadă și eu nu? O întreb pe tigroaica ce e pe cale să scoată fum pe urechi din cauza nervozității. Cel puțin nu sunt singurul nervos.
-El nu este mirele. Îmi întoarce exasperată.
-Din fericire...bombăi în barbă, dar nebuna m-a auzit.
-Aici nu pot decât să îți dau dreptate. Spune și privește cu jind în urma lui Scott.
Atunci mi-a venit o idee.
-Dacă mă lași să o văd te ajut să îi atragi atenția acelui munte de piatră.
Mă privește surpinsă doar pentru o clipă, după care se încruntă și mă împinge afară.
-Ieși afară, ai timp toată viața să o vezi, nu vei muri în 20 de minute.
-Fă ce crezi, dar tot o să o văd înainte ca ea să fie admirată de toți invitații.
Si cu astea fiind spuse. O iau la fugă spre curtea din spate.
Vanessa.
-Kay încă încearcă să intre ca să te vadă.
Întorc capul și îl văd foarte bine dispus pe Scott. Rânjește și are din nou culoare în obraji. În ultimul timp s-a văzut de la o distanță de kilometri că e mult mai bine.
Chicotesc și mă îndrept spre întâmpinarea lui. Mă ridică în brațe și face o piruetă pe loc, făcându-mă astfel să râd zgomotos.-Stai, stop...oprește-te. Zic cu răsuflarea întretăiată.
-Bine păpușă. Nu cumva să îi deranjăm pe cei mici. După care își pune mâna pe abdomenul meu ce îmi este scos în evidență datorită rochiei mulate.
-Aș vrea să spun că ești cea mai frumoasă mireasă, dar după logodnica mea ar scoate fum pe nări.
Fac ochii mari de uimire.
-Logodnică? Când te-ai logodit?
El îmi face cu ochiul și pune degetul la buze în semn să păstrez liniștea.
-E o surpriză asta vei afla la momentul adecvat.
Aș fi vrut să insist dar un zgomot puternic de fereastră spartă ne face pe amândoi să ne îndreptăm privirea spre cioburile ce s-au adunat pe podea.
CITEȘTI
Primejdie Si Iubire
Teen FictionPOVESTE FINALIZATĂ O fată ordinară din Atlanta, ajunge in vizorul unui fiu de mafiot. Dintr-o fire blanda si firava, viata langa un Alvarez, o preschimba intr-o femeie puternica. Nu stim niciodata ce se ascunde inlauntru nostru. Dar o de...