BONUS

965 46 4
                                    

***ACESTA ESTEBUN CAPITOL BONUS . PROBABIL NU VOR AVEA SENS PREA MULTE IN MOMENTUL ACESTA AL POVESTII, DAR ESTE VORBA DESPRE UN CAPITOL CE VA APAREA IN CARTEA PUBILCATA, AM UITAT COMPLET DE SCENA ACEASTA CAND AM SCRIS CAPITOLELE PENTRU WATTPAD, DAR MI-AM AMINTIT DE EA ACUM SI TOTUSI VREAU SA IL CITITI. PRECIZEZ CA ACEST CAPITOL NU ESTE EDITAT, SI ESTE SCRIS IN GRABA CA SA NU IMI UIT IDEILE*****

 PRECIZEZ CA ACEST CAPITOL NU ESTE EDITAT, SI ESTE SCRIS IN GRABA CA SA NU IMI UIT IDEILE*****

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

V

AANESSA SMITH

Scott a spus că mă va ajuta să scap de toată tensiunea acumulata in ultimul timp. Nu stiu cum va reusi sa faca asta, dar tot corpul meu striga dupa relaxare. Nu stiu ce are el in minte. Probabil un spa, sau un masaj fullbody de relaxare. Orice ar fi, sper sa merite.

Ma târăste practic dupa el, la cat de entuziasmat este, parca ar fi un copil ce este dus la parcul de distractii si are voie sa se urce in rollercoster.

Se opreste la un moment dat si se intoarce spre mine.

-Stai. Scoate de la spate un fel de esarfa neagra si vrea sa imi lege ochii cu ea.

-Nu, in nici un caz nu ma las condusa de tine cine stie unde in timp ce sunt legata la ochi. Vrei sa imi zbori creierii si sa nu tremur ca sa nu ratezi? Sau sa ma arunci intr-o rampa si sa nu opun rezistenta.

Dar el este cuprins de amuzament si rade de indoielile mele.

-Scott Montana, nu este amuzant. Nu ma las legata la ochi.

-Papusa, te voi lega la oci cu voia sau fara voia ta. Asa ca hai coopereaza. Nu m-as chinui asa de mult daca as vrea sa iti scurtez viata. Crede-ma. Este o surpiza si te rog Vanessa, ai incredere in mine.

-Spune cel ce m-a rapit ca sa ma duca pe un alt continent.

-Touche. Dar nu accept un refuz, ma intreb daca te-as lega innpat ai face tot la fel de multe nazuri.

Ii arunc o privire in semn de avertizare.

-Nici sa nu te gandesti Montana.

-Bine, bine, dar acum hai, ai incredere.

Accept pana la urma sa iau parte la nebunia din capul lui si ii simt caldura corpului in timp ce imi leaga ochii, iar prin materialul dens si negru nu trece nici macar o urma de lumina. Parca as fi orbit si ma simt al naibii de incomod.

Mainile lui coboara usornpe gat si mangaie piela pana ajunge cu mainile pe soldurile mele. Respiratianlui imi incalzeste pielea de pe ceafă, iar buzele lui se apropie de urechea mea.

-Ce fată cuminte.

-Imi vorbesti ca unui canine.

-Nu papusa, ca unei supuse.

Si lasa un sarut mic pe obraz in timp ce mana mea alunca intra lui si ma las purtata de el pana la destinatie. Nu a fost chiar simplu, toata treaba asta cu vederea nu m-a lasat sa ma misc in voie. A trebuit sa depind de el. Si nu putine au fost dățile cand ma ferea de obstacole. Partea bună e ca nu am mers chiar asa mult cum ma asteptam eu. In cinci minute am ajuns acolo unde isi dorea el.

Primejdie Si IubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum