2.Pe culmile extazului l

2.2K 91 1
                                    

.....In urma cu 6 luni.....
16 Decembrie
Vanessa 21 de ani

In sfarsit primul meu eveniment monden. Nu asta este important. Desi n-am fost niciodata la vre-un eveniment important pentru societate si nici nu stiu cum ar trebui sa ma comport, sunt sigura ca totul va fi bine.
Stiu ca totul va fi bine deoarece, iubitul meu, Kay va fi langa mine si va rade de stangacia mea asa cum o face mereu. Dar exact asta iubesc la el. Nu se schimba doar ca sa ma impresioneze.
El este fiul lui Thomas Alvarez. Cel mai mare mafiot din Atlanta. Spaima tuturor copoilor si al celor care vor sa-l traga in jos.
Kay Alavarez este cel mai chipes barbat intalnit vreodata, un metru 90, brate puternice, pectorali, un abdomen inzestrat cu 6 patratele ce te face sa salivezi.....iar, ochii lui.....DOAMNE tine-ma, doar cand ma gandesc la ochii lui imi sare inima cu 5 octave mai sus. E neobinuit la un barbat atat de chipes si puternic sa aiba aceasta nuanta de violet la ochi, un violet inchis, precum o explozie in Aurora Boreala. Asta doar daca nu este nervos, ochii lui prind o nuanta amenintatoare spre rosiatic inchis ce te face sa arzi la propriu de frica sau de placere.

Mama si tata ma asteapta jos desigur, dezaproband decizia mea sa ies cu un Alvarez. Nici unul dintre ei nu este de acord dar nu imi spun nimic pentru ca vor sa ma vada fericita, iar Kay isi ia meseria de iubit al meu foarte in serios. Stiu sigur ca nu ma va rani niciodata, nu?

-Te ateapta Casanova la usa. Ma anunta mama imediat ce ma vede coborand scarile spre parter.
- Da, sa nu-l faci pe Romeo sa astepte, nu vrem sa ne alegem cu un glont in cap pentru timpul lui pretios. Raspunde si tata sarcastic. Desi tata este o fire blanda am impresia ca vrea sa il stranga pe Kay de gat cu mainile goale.
-Tată!
-Dragule!
Rostim, eu si mam la unison. Chiar as vrea ca cei trei sa se inteleag de dragul meu, dar nici Kay nu face situatia mai usoara. Imediat aud usa trantindu-se si Kay venind furios si al naibii de chipes spre noi. Ma trage in bartele lui, ma saruta de fața cu parinții si apoi se intoarce spre ei si le spune.
-Stati linistiti domnule fost militar, singura persoana ce va primi un glont in cap este acela ce o va supara pe iubita mea. Eu nu permit nimanui sa mi-o raneasca pe Bambi. Rade viclean spre mine si imi face cu ochiul.
-Kay! Devin revoltata ca mi-a rostit alintul de față cu parinții.

Ne-am luat un "la revedere" rece ca in Laponia si am iesit din casa, indreptandu-ne spre limuzina din fața mea. Ma opresc si ma intorc spre Kay
-Serios? O limuzina pentru evenimentul de caritate al mamei tale?
-Ce? Imi raspunde el. Nu am voie sa imi rasfat iubita? Ma trage spre el ca sa ma sarute iar mintea mea s-a golit, stiu doar trupul lui ce se intareste pe sub materialul cămășii lui albe ce e descheiata la primii 3 nasturi de sus. Asa ca imi strecor mainele pe dupa gatul lui si il trag mai aproape de mine adancind sarutul. Mainile lui coboara pe rochia mea ce nu depaseste o palma sub fund si isi strecoara mainile sub lenjeria mea, iar eu incep sa gem.
-Shhh iubito! Nu vrem sa ne gaseasca ai tai intinsi pe alee. Imi sopteste el la ureche in timp ce imi mangaie clitorisul iar eu abea imi mai mentin echilibrul. Hai in masina si te voi face sa-mi țipi numele pâna il uiți pe al tau. Se retrage si ma priveste in ochi zambind draceste.
-Nu mi-o trag cu tine intr-o limuzina Kay! Ii raspumd indignata. Soferul tau ma va crede o depravata.
Si spunand asta intru prima in limuzina luxoasa a iubitului meu mafiot. In clipa in care se aseaza si el pe locul lui, asigurandu-ma ca gemulețul dintre scaunul soferului si ale noastre este inchis. Ma urc peste Kay si incep sa il sarut. De la baza gatului spre barbie, continund cu sarutari dulci si lente dar pasionale spre lobul urechii, iar inainte sa ma indepartez il musc usor de lobul urechii si ii soptesc.
-Nu mi-o trag cu un mafiot in limuzina lui luxoasa. Dar o sa mi-o trag cu iubitul meu in patul lui dupa ce scapam de evenimetul din seara asta.
El in timpul acesta a avut capul rezemat de bancheta gemand, apoi imi cuprinde obrajii cu mainile lui puternice si Dumnezeu stie cat de patate de sange erau deja la cei 28 de ani ai lui.
-Nu te juca cu mine Bambi, doar nu ma vei lasa sa ma tortureze toata seara gandurile la cum voi intra in tine . Spunand asta ma saruta brutal, abuziv, pasional, iar mintea mea e praf, inima plina de iubire si vaginul meu e gata sa-l primeasca. Afurisitii astia de hormoni, nu voi castiga niciodata in fața lor.
Continund sarutul, imi indrum mana spre slițul pantalonilor sai, mangaind si strangand prin material, facandu-l pe el sa imi geama numele, iar eu am stele in ochi la cat de excitata sunt.
-Iubito.....
-Kay, soptesc si eu desfacandui pantalonii si aplecandu-ma cu sarutari in jos ii iau penisul tare si umed in gura dand ascultare dorintei lui nerostite.

KAY
Nenorocita asta mica se joaca cu hormonii mei, si doar eu stiu cat de mult o ador. In cei 28 de ani nici o femeie nu a fost destul cat sa ma satisfaca. Vanessa ma omoara cu buzele ei calde, cum le simt in jurul penisului meu si rujul acela rosu ca sangele .... doar imaginea aceasta ma mai ține in viata acum.
Cand nu mai rezist la dulcea ei tortura o ridic deasupra mea luându-i lenjeria de satin o rup printr-o miscare brusca si precisa si dupa o pozitionez pe Vanessa deasupra sculei mele. Ea si-o introduce usor cu gemete senzuale ce imi iau mintile apoi incepe sa se miste din ce in ce mai repede pana cand ajungem amandoi pe culmile extazului.

Se da usor jos de pe mine dupa ce ma saruta si incepe sa se aranjeze.
-Chiar cred ca ar trebui sa incepem sa folosim protectie beby. Si pe langa asta, ar mai trebui sa inveti sa nu imi mai rupi lenjeria iti dai seama ca rochia asta nu e chiar atat de lunga nu? Ma dojeneste ea in timp ce se uita la mine cu ochii aceia mari satisfacuti.
-Vom folosi protectie, dar pastile iubit-o. Nu vreau ca o bucata de plastic sa imi fure toate senzatiile pe care le am cand sunt in tine si in plus de asta, o sa-ti cumpar un magazin intreg de lenjerie dar tot o voi rupe cand tu ma provoci asa.

 Nu vreau ca o bucata de plastic sa imi fure toate senzatiile pe care le am cand sunt in tine si in plus de asta, o sa-ti cumpar un magazin intreg de lenjerie dar tot o voi rupe cand tu ma provoci asa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Primejdie Si IubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum