VANESSA
Am aflat de legaturile lui Josh si Kay. Azi e ziua cand ma vor externa.
Ajunsa acasa la Kay, ma fac comoda in camera de oaspeti.
-Am crezut ca vei dormi in patul meu,Bambi....
Il aud soptind ,in timp ce se apropie de mine, eu stând cu spatele la el.
-Nu voi imparti patul cu tine, Kay! M-ai lasat balta si apoi ai vrut sa-mi iei si cel mai bun prieten!
-Nu iubito...,imi spune in timp ce mainile lui imi trag soldurile catre el,astfel incat sa ma lipeasca de el. Imi musca umarul, si-mi zice incet la ureche.
-Am vrut sa il iau de langa tine,pentru ca are sentimente ce nu tin de prietenie. Pielea mi se infioara, si incep sa respir sacadat.
-Nu e dreptul tau sa alegi cine rămâne si cine pleaca din viata mea, spun cu jumatate de gura.
-Nu?, ii simt o mana cum se ridica pe abdomen in sus. Atunci de ce tremuri asa cand te ating?
Ma intorc sa il pot privi in ochi.
-Spune-mi,acum ,ca nu ma iubesti, hai te provoc. Uita-te in ochii mei si spune-o.
Imi ridic privirea si dau de acel violet ce arde. Mi s-au inmuiat picioarele si daca nu m-ar fi sustinut el probabil as fi cazut pe podea.
-Nu poti, imi sopteste aproape de buze, pentru ca doar eu reusesc sa aprind ce arde acum inauntru tau.
Cu o mana aproape de chipul meu, vrea sa ma mangaie , dar lasa doar cativa milimetri intre pielea mea si mana lui. Isi plimba mana de la ureche spre buze, coborand pe gat, fara sa ma atinga, iar caldura lasata de pielea lui ma arde mai ceva ca focul din iad.
-De ce nu ma atingi?,intreb cu glasul stins.
-Tu de ce crezi ca nu o fac?
-Pentru ca atingerile nu sunt asa de importante? Pentru ca doar senzatia conteaza? Kay, sunt doar cativa milimetri intre corpurile noastre, dar te simt la mii de kilometri.
-Iubito....nu vreau sa te grabesc, ai trecut prin atatea, nu vreau ca sub presiune lor sa iei o decizie ce o vei regreta. Atunci cand te vei lasa de buna voie in bratele mele, crede-ma ca nimic nu ma va mai opri sa te am. Dar nu acum, micuto. Nu e momentul potrivit.
Imi da o suvita rebele dupa ureche.
-Ma saruti?,il rog.
El ma trage mai aproape de el si imi da un sarut bland pe buze.
-Mmm... la fel de dulce ca intotdeauna. Tu, mica Bambi, imi faci zilele mai insorite. Pana si cel mai negru si adanc abis, mi se pare prea putin pentru a ma tine departe de tine.
-Kay....
-Gata iubito, du-te, fă o baie, si apoi un ajutor va veni sa te aduca in salon, acolo vom manca amandoi.
A fugit de mine ca un iepure de vanator.
Oare chiar se gandeste la mine? Sau e altceva la mijloc?
Dupa o baie lunga si binevenita, o doamna la vreo 40 de ani vine si imi aduce cateva schimburi.
-O, nu e nevoie, am bagajul cu mine.
Femeia ma priveste prietenos dupa care zambeste si ma informeaza.
-Domnul Alvarez si domnul Montana au ales aceste tinute pentru dumneavoastra.
-Oh, spun in timp ce ma uit nedumerita la cele doua rochii.
Prima este de culoarea liliacului, cu mici petale aranjate in forma de vartej.
A doua este neagra, cu un sclipici ce se seamănă cu stelele pe timp de noapte. E mai scurta si mai mulata pe corp, are doar o maneca, ce inseamna ca cealalta mana imi va fi dezgolita.
CITEȘTI
Primejdie Si Iubire
Teen FictionPOVESTE FINALIZATĂ O fată ordinară din Atlanta, ajunge in vizorul unui fiu de mafiot. Dintr-o fire blanda si firava, viata langa un Alvarez, o preschimba intr-o femeie puternica. Nu stim niciodata ce se ascunde inlauntru nostru. Dar o de...