Vanessa
Olivia are arma indreptata spre mine si desi ar trebui sa tremur de frica, eu tremur de nervi, sunt gravida, am trecutbprin destule, am pierdut oameni dragi si sa fiu a naibii daca nu o sa o sfasii pe fata asta chiar daca este sora sotului meu.
-Olivia?Aud vocea neincrezatoare a lui Kay.
-Da chiar ea, ce sa zic, sora-ta e nebuna. Marai enervata spre cea care ma poate trimite pe lumea cealalta in mai putin de o secunda.
-Tu sa taci. Oli ma priveste furioasa dar in scurt timp isi intoarce privirea spre brunetul meu ce arata a naibii de sexy, grozav Vi, viata ta este in pericol si hormonii viseaza la cum se simte cand Alvarez este in interiorul tau.
Imi strang coapsele intre ele pentru ca e deranjanta senzatia si spre deosebire de situatia critica, Kay zambeste pervesrs spre mine.
-Du-te dracului si tu.
Incepe sa rada de remarca mea si asta aveam si eu de gand sa fac pana o bubuitura de arma descarcata ne face sa incremenim.
-Voi chiar nu intelegeti ca le pot zbura creierii. Intervine sora lui Kay.
-Ce inseamna toate asta? Ce e asta Oli? Il aud si pe Scott intervenind.
-Ce inseamna toate astea? Te iubesc nenorocitule iar tu nici ca te chinui sa observi.
Ei bine asta e noua chiar si pentru mine. Habar nu aveam de ce simpatica Olivia Alvarez s-a transformat peste noapte in călău.
O aud pe Glory cum isi revine in fire, ei bine, daca pana acum se vedea clar ca mai are foarte putin pana lesina, acum e gata sa mute muntele Everest.
-Stai ca iti arat eu iubire. Se ridica in picioare desi ia lustruit podeaua Oliviei cu lacrimi pana nu de mult. Stai numai sa scap de aici si te invat eu minte, de ce nu ai zis de la inceput ce voiai?
Tresar din nou si nu stiu cat ma mai duce inima pentru ca pistolul trimite un nou glint la picioarele Gloriey si norocul face sa ricoseze in orice alta directie numai intr-o victima colaterala nu, ncum ar fi eu, da eu. Ma pun insfasit pe primul loc.
Olivia se indreapta spre prietena mea si cu teava armei pusa sub barbie ii ridica capul astfel incat acum fetele se privesc in ochi si incearca sa se nimiceasca una pe alta doar din priviri.
-Tu fetito sa nu scoti un sunet, sau vei vomita sange.
-Ai grija cum vorbesti cu logodnica mea, sau nu iti va placea ceea ce vei crea aici Oli. Sunt atatia ani de cand ne stim, ai avut atatea ocazii sa imi spui si vii acum, cand mi-am gasit fericirea si iubirea, sa imi strici si cea mai mica sfarama de speranta?
Scott ridica glasul, desinpe fața amicului său se vede clar ca este nemultumit de tonul ce il foloseste cu sora la, mainile lui Kay sunt inclestate semn ca si-ar sugruma si sora, numai sa ma scoata din legaturile astea ce ma fac, cu fiecare minut ce trece, sa incerc sa le rod cu dintii, ca in desene. La naiba cu hormonii astia, nu stiu cum o sa duc eu sarcina la liman.
Nebuna care s-a nascut peste noapte se indreapta spre cei dou barbati si ii pdiveste amenintator iar vocea ii rasuna ingrijorator de sigura si amenintatoare.
-Daca unul din voi incearca sa ma opreasca, nu o sa va mai bucurati de iubire vreodata.
Acum sta față in față cu Scott.
-Atatia ani ti-am fost alaturi, te-am considerat cel mai bun prieten al fratelui meu si mereu incercam sa iti atrag atentia doar ca tu nu te-ai gandit pentru un singur minut amarat ca sora prietenului tau ar fi indragostita de tine. Dupa a aparut Vanessa si ma rugam zile in șir ca ea să il aleaga pe frate-miu, dar dupa, a aparut ea. Cu un semn din mana arata spre locul unde se afla Glory.Si mi-a luat speranta odata cu momentul in care am observat cum te uiti la ea. Montana emani dragoste prin toti porii pentru o fata ce abia o cunosti, la mine nu te-ai uitat niciodata asa.
CITEȘTI
Primejdie Si Iubire
Teen FictionPOVESTE FINALIZATĂ O fată ordinară din Atlanta, ajunge in vizorul unui fiu de mafiot. Dintr-o fire blanda si firava, viata langa un Alvarez, o preschimba intr-o femeie puternica. Nu stim niciodata ce se ascunde inlauntru nostru. Dar o de...