In urma cu o saptamana
Vanessa-Iubito, trezeste-te ....Glory
Vocea lui Scott mă readuce in simtiri, prietena mea nu da semne ca s-ar trezi si inima mea incepe sa bata cu teama.
-Scott? Ce se intampla acolo in spate?
-Glory....nu...printre lacrimi si tonul grav de ingrijorare a vocii il aud pe Montana.Ea..nu se trezeste.
-Kay, hai mai repede te rog..nu iminrecunosc propriul glas.
-Bambi, merg cat de repede pot.
-Kay, il privesc cu lacrimi in ochi, e prietena mea.
Ceva pe chipul lui se schimba, durerea mea il face sa imi dea ascultare si accelereaza trecand la limita prin obstacole.
♡♡♡
Suntem la spital, Glory e in stare stabila momentan, iar glontul a foat scos cu succes fara a crea alte daune.
-Prietena voastra este bine, putetinsa intrati sa o vedeti.
Scott trece imediat pe langa ea ajungand primul in salon,iar in momentul ce eu si Kay pasim din urma lui, el deja o imbratiseaza dragastos pe Glorya.
-Cum te simti draga? Imi pun un zambet sincer pe buze si ma apropii de ea ca sa obpoatblua la randul meu in brate.
-Ca impuscata.
Incercarea ei de a face o gluma ii aduce lui Scott o incruntare pe chip.
-Nu cred ca e momentul sa faci glume pe seama asta dulceata.
Insa prietena mea se multumeste doar sa zambeasca si ii strange mana mai puternic in a ei.
-Sunt bine. Ii raspunde privindu-l in ochi.
In spatele meu simt prezenta lui Kay.
-Ce ar fi sa ii lasam singuri pentru un timp ?
Apropierea lui imi face corpul sa tremure strabatut de amintiri din luna noastra de miere. Ma las condusa de cel ce mi-a furat inima si nu ne oprim pana ajungem la masina.
-Deci...am ajuns la sfarsit.
Ii zambesc mafitului meu si ma apropii sa-l sarut.
-Nu Bambi, abia acum incepe povestea noastra. Un viitor plin de fericire.
Intram in masina si in urmatoarea clipa sunt peste el
-Kay...
-Da Bambi..
-Nu am să mi-o trag cu un mafiot in limuzina lui luxoasă.
Acesta zambeste datorita amintirilor ce pune stapanire pe el.
-Nu Bambi, ai să îl lași pe soțul tău să te fută până îți uiți numele, isi apropie buzele de urechea mea si imi sopteste. Nu sunt cea mai bună versiune a mea iubito, dar promit că voi fi mai bun doar pentru tine. Indiferent cat o sa imi mai patez mainile cu sange, sau cate victime vor mai urca pe lista mea de cadavre, atunci cand voi fi cu tine, voi fi cea mai buna versiune a mea, deoarece fiecare zambet de al tau merita eforturile. Nu promit ca nu te voi enerva sau ca nu o sa iti mai gresec, dar promit ca incerc sa te țin mereu fericita. Bambi a mea.
In timpul declaratiei lui isi strecoara mana in lenjeria mea intima si face cercuri pe clitorisul meu, sunt umeda si a dracului de excitata iar daca nu intra in mine acum simt ca voi muri. Respiratia mi se precipita si feminitatea mea pulseaza de dorinta.
-Ce iti doresti iubito.
-Te vreau pe tine, in mine iubitule. Vreau sa te simt sa fiu numai a ta ...
Cu dibacie mă lasă goala si eu cu nerabdare imi conduc mana spre catarama curelei si o desfac plina de dorintă, in scurt timp penisul lui pulseaza in fața mea, iar eu il cuprind cu o mana frecand pielea fină strabatuta de vene. Nu ma pot abtine si gem de placere numai la amintirea lui in interiorul meu.
CITEȘTI
Primejdie Si Iubire
Teen FictionPOVESTE FINALIZATĂ O fată ordinară din Atlanta, ajunge in vizorul unui fiu de mafiot. Dintr-o fire blanda si firava, viata langa un Alvarez, o preschimba intr-o femeie puternica. Nu stim niciodata ce se ascunde inlauntru nostru. Dar o de...