Kay
-Vă joc în picioare dacă o atinge careva. Vă tranșez și vă joc organele la poker.
Numai să se gândească să pună mâna pe ea că și-au semnat sentința la moarte.
-Măi, măi, măi. Dacă nu este chiar amorezul nostru. Eu unul crede-am că sunt norocos să îți văd sora. Uităte la ea. A înflorit ca un ghiocel care a străbătut prin zăpadă.
-Delgado, ai uitat cu cine vorbești? În fața ta stă un Alvarez. Chiar ai uitat cum s-a încheiat ultima noastră întâlnire?
O venă îi pulsează pe tâmplă și face greșeala să întoarcă arma către mine, astfel, eliberându-l pe Montana.
Glonțul zboară pe lângă mine și se aude un urlet de durere urmat de înjurături.
Mă întorc nedumerit spre Vanessa.
-Ce? Și tu voiai să tragi. Dacă am învățat ceva din toată chestia asta, este că avantajul stă de partea celui care mușcă primul.
Îmi întoarce căpoasa mea cuvinte în semn de batjocură. Fără frică, demnă și foarte hotărâtă înaintează către Juan Delgado.
-Data viitoare când te gândești să îndrepți arma spre unul din prietenii mei, să te aștepți să fie ultima dată când te vei mai bucura de greutatea unui pistol în mână Delgado.
Rămân la fel de uimit ca și ceilalți care asistă la scenă. Juan râde isteric și se ridică în picioare, lăsând arma jos deoarece glonțul Vanessei a trecut exact prin palmă. Ori femeia asta este un asasin sub acoperire, ori are foarte mult noroc. Ar fi fost greu să ieșim din încurcătură dacă l-ar fi omorât. Un val de mândrie îmi inundă inima. Fata mea e tare de tot.
-Ce pisicuță curajoasă. Mă gândesc serios să închei socotelile cu Oliver și să te recrutez în clanul meu.
Gata până aici, mă duc lângă Bambi a mea și o iau de mână, trăgând-o în spatele meu.
-Nici să nu te gândești Juan. Nimeni din familia ta nu va pune un deget pe fata mea.
-Ăăă, nu sunt fata lui.
O aud pe Vanessa dezmințindu-mi convingerile. Îmi întorc privirea nedumerit.
-Serios? Vrei să dezbatem asta acum? Aici? Mai devreme spuneai contrariul. Vrei să îți amintesc, sunt destul de sigur că ai zis-o de vreo trei ori.
Se rușinează și împunge țeava armei spre pieptul meu.
- Nu mă enerva Alvarez. Pot pune un glonț în inima ta cu tot atâta dragoste pe cât îți port.Zâmbesc satisfăcut de ea și pun un braț după mijlocul ei.
-Juan, i-ați cățelușii și dispăreți din casa mea!
Intervine Scott.
-Ai fost așa ușor de păcălit Montana. Dragostea asta a voastră pentru aceeași femei o să va distrugă într-o zi, fără ca eu să mișc un deget. Aștept cu nerăbdare acea zi să știți.
Josh și Olivia își coboară armele lăsându-i pe Aron și Marco să plece alături de Juan.
-Numai dacă nu te-am adus unde am vrut, Delgado .
Răspunde Scott cu viclenie. Juan se întoarce doar pe jumătate și înainte să plece raspunde.
-Ne vom mai întâlni Montana, Alvarez... face o pauză și înainte să dispară pe ușă continuă, Smith.
Odată dispăruți cei trei magnifici, o trag pe regina mea în brațe, care în momentul ăsta și-a pierdut tot curajul și tremură scăpând arma.
CITEȘTI
Primejdie Si Iubire
JugendliteraturPOVESTE FINALIZATĂ O fată ordinară din Atlanta, ajunge in vizorul unui fiu de mafiot. Dintr-o fire blanda si firava, viata langa un Alvarez, o preschimba intr-o femeie puternica. Nu stim niciodata ce se ascunde inlauntru nostru. Dar o de...