KAY.
De cand am plecat de la ea nu m-am putut opri din înjurat. Cum sa ma dea afara PE MINE? Ca mai apoi sa ii ii zica nenorocitului ala ca se vad mai tarziu?
Normal, pentru ea, Josh este cel mai bun prieten, dar nu cred ca el este de aceeasi parere.-Deci? Te-a dat "păpușa" afara din casa?,Scott imi e cel mai de incredere ,dar in acelasi timp,este si cel mai nesuferit om existent; nu pierde nici o ocazie sa faca misto de situatia mea cu Vanessa.
-Nu imi fute si mai tare ziua. Maine ma duc la ea sa o iau,fie ca vrea sau nu! O sa o fac sa ma asculte cumva!
Parea ca voia sa mai spuna ceva, dar a fost intrerupt de telefonul meu. Verific. Nu cunosc numarul. Nu aveam de gand sa raspund, dar totusi,degetul meu,parca fara voia mea,raspunde:
- Nu stiu cine est..."Deci tu esti bombonica cauzatoare de probleme cu familia Alvarez."
Aud din cealalta parte a telefonului, inainte de a-mi termina fraza. Ca raspuns sesizez imediat vocea Vanessei.
ARE PROBLEME!
-Toata lumea pregatiti masinilie si inarma-ti-va! PLECAM!
Țip plin de nervi. Imi recunosc iubita, e speriata, dar nu vrea sa o arate.
-Scott,vii cu noi?
-Normal, nu pierd o distractie buna!Stiu ca Vanessa trebuia sa se vada cu claia aia de Josh. Nenorocitul,nici nu e in stare sa o apere! Stiu drumul ce trebuie parcurs intre cele doua case pe de rost.
Nu stiu cum am reusit, dar am zburat prin trafic, iar scena ce se deruleaza in fata mea, ma socheaza de-a binelea.
Bambi a mea tine un pistol in mana, amenințându-i pe oamenii ce-s de doua ori cat ea. In momentul in care,din masina parcată ies alte matahale, fata mea ii doboara pe cei mai mari dintre ei. Stiu ca e prima data cand ține in mana o arma,dar exsista ceva ce nu poate face fata asta?
Accelerz cand, singurul bărbat ramas trage si "Mulan" a mea,care scapa arma din mana.Opresc chiar langa ea, si sunt gata sa sfașii pe orcine imi iese in cale.
Nimeni nu se ia de fata mea!Indreptand arma spre nenorocitii,care acum sunt depasiti numeric, fara sa stau pe ganduri zbor creierii celui ce a indraznit sa traga in directia Vanessei.
Tintindu-l si pe celalalt, intorc capul spre cea căreia ii tremura întreg corpul , imi pun o mana in jurul taliei ei si o asigur,soptindu-i :
-Gata ,Bambi, esti in siguranta.
Ea deschide buzele pentru a-mi raspunde , dar sunetul impuscaturii o face sa țipe si sa cadă la pamant.
Socat,ma intorc spre cel ce a tras.
Oamenii mei incep un foc de gloante, in timp ce eu ma aplec spre cea pentru care mi-as da si viata.
Tipatul ei m-a spulberat, m-a subjugat, mi-a frant inima in mii si mii de bucati.
Acel tipat de durere, durere pe care eu i-am provocat-o pentru ca nu am reusit sa o iau de acolo cat mai repede. Am distrus-o pe fata asta in seara dispariției mele,iar acum s-ar putea sa o pierd pentru totdeauna. Pe ea, fata mea, Bambi a mea!!!
Tot viitorul meu,sta intins pe asfalt,in fața mea, intr-o balta de sange si e doar vina mea! Daca as fi reusit sa o feresc de lumea asta, in care cei ca ea nu rezista. ESTE NUMAI VINA MEA.In disperarea ce ma cuprinde, o ridic in brate, o asez pe bancheta din spate, dorind sa stau cu ea, iar Scott sa conduca.
-Poate e mai bine sa conduci tu. Esti mai stapan pe volan, iar in spate nu o vei putea ajuta cu nimic daca nu ajungem in timp la spital.
Nu m-am certat cu el, asa ca am sarit la volan. El s-a asezat pe bancheta din spate inprovizand un bandaj din hanoracul ce il avea pe el.
Gonesc pe strazi cu speranta ca voi reusi sa salvez si ultimul strop din viata iubitei mele.
....
Ajunsi la spital, Montana o ia pe Vanessa in brate si fuge inauntru,eu nefiind in stare de nimic din cauza tremuratului. Frica de a pierde ce iubesc mai mult,ma darama.
Nimeni nu scotea nici un cuvant, iar ghemul acela mic plin de lumina e singurul meu drog activ in viata mea acum. Daca o pierd pe ea intru in sevraj. Nu voi putea trai intr-o lume in care Vanessa Smith nu e in ea. Este ca propria mea heroina. Ea e sangele ce imi curge prin vene, aerul ce-mi umple plamanii, ea este lumina din viata mea. Nu o pot pierde.NU POT!
Scott
Fug cu mica razboinica in brate si intru plin de nervi in spital in timp ce tip dupa ajutor.
In urma mea il aud pe Kay. Se duce la receptionere si aduce dupa el primul doctor care-i iese-n cale,zicandu-i.
-Daca o salvezi, iti platesc de trei mai mult decat castigi tu anual.
In timp ce Vanessa era transportata spre sala de operatii, ma intorc catre amicul meu.
-Hei, va fi bine. E o luptatoare. Ai vazut ce a facut acolo?
Nu spune nimic.
Atentia noastra este spre usile de la intrare ce se deschid.
Pe ele, pe o targa, este adus Josh. Oamenii lui Kay si-au terminat treaba cu acei indivizi si politistii ajunsi la fața locului.
Voi verifica ce s-a inatmplat dupa ce voi avea certitudinea ca Vanessa traieste. Pentru ca in momentul de fața, Alvarez nu e in stare nici sa isi spuna propriul nume.
Kay
Doua ore mai tarziu,deja se înnoptase.Un intuneric abisal ma inconjura. Nu m-am miscat de langa usa salii de operatie, de cand am ajuns.
Josh care se pare ca a suferit doar o comotie, era acum langa mine pe scaunul alăturat lui Scott.
Amandoi incercau sa ma convinga ca totul va fi bine si ca fata mea,va scapa si de data asta.
Eu voi fi sigur de asta doar cand acei ochii de caramel ma vor invalui din nou cu lumina lor.
Doctorul,iese din sala,vizibil extenuat:-Starea domnisoarei Smith este stabila. Glonțul nu a atins organele importante, rana fiind usor de ingrijit.Doar un centimetru in plus si vena aorta abdominala ar fi fost grav afectata.
-Deci, e bine! Putem sa o vedem?,il intreaba Scott.
-Din pacate,nu are voie sa primeasca vizitatori. Inca nu s-a trezit si are nevoie de liniste si odihna. Va cer să fiți rezonabili si sa înțelegeți ca acest accident a extenuat-o.
-In ce salon o veti muta? Sa stim unde sa ii aducem lucrurile, intreaba Josh.
-Asistenta va da informatiile necesare. Acum va rog sa ma scuzați.
Da, stai ca te scuz eu imediat!!!
Il apuc pe afurisit de guler si il trantesc in perete rostind amenintator:
-Eu sunt cel de care are cea mai mare nevoie sa fie langa ea acum! O veți pune in cel mai bun salon, iar eu voi sta cu ea! Langa ea! Ai inteles? Nu iti platesc atatia bani degeaba!Banii nu sunt o problema pentru mine. Daca esti destept,nu ma vei enerva si mai tare de cat sunt!
Albindu-se la fata, incepe sa-si clatine capul in semn aprobator, dandu-mi de inteles ca totul va fi dupa bunul meu plac.
In mai putin de un sfert de ora,sunt in salon,cu Vanessa, ținând -o de mână, așteptând sa se trezeasca.
CITEȘTI
Primejdie Si Iubire
Teen FictionPOVESTE FINALIZATĂ O fată ordinară din Atlanta, ajunge in vizorul unui fiu de mafiot. Dintr-o fire blanda si firava, viata langa un Alvarez, o preschimba intr-o femeie puternica. Nu stim niciodata ce se ascunde inlauntru nostru. Dar o de...