30. POWER MAN

952 61 11
                                    

Kay Alvarez.

Inebunesc, nu ne-am intors din luna de miere nici macar de o saptamana si problemele se tin scai de noi.

Vanessa lipseste, la fel Glorya si Olivia. Nimeni nu a dat de ele de ieri si eu simt ca mai am putin pana sfărâm Pamantul in bucati ca sa imi gasesc sotia.

Scott e la fel de stresat ca si mine. Dupa ce ne-a lovit ca o bomba ca e logodit cu Glorya acum la mai putin de o zi distanta de la veste, stam amandoi ca pe ace incercand sa gasim fetele.

-Cine ar fi putut sa le ia? Am fost atenti si am eliminat orice pericol posibil. Unde ar putea sa fie? La cine? La mama dracului? Jur ca macelaresc pe oricine le-a luat.

-Alvarez, sunt la fel de ingrijorat ca si tine dar nu rezolvam nimic daca spargem peretii.

Scott se refera la gaura ce am lasat-o in perete cu pete de sange. Pur si simplu nu simt durerea fizica. Mana aproape am dislocat-o, dar nu ma doare. Doare mai tare inima ce simt ca se frange din nou.

-Nu ma lua cu din astea Scott. M-am saturat ca soarta sa isi bata joc in ultimul hal de mine. Oricine s-a pus cu familia mea de data aceasta, va iesi mai rau pentru el decat pentru cei din trecut. Am de gand sa-l torturez pana implora sa-l omor.

Cu nervii ce mananca din corpul meu sparg tot ce imi iese in cale. Nu stiu de unde sa incep cautarile si nu am idee cine ne-a urmarit din umbra ca sa ne atace cand ne asteptam mai putin.

Tata intra in biroul lui si analizeaza dezastrul facut de mine, dar nu imi reproseaza nimic, grija pentru prorpia fiica il mananca pe interior la fel ca si pe mine.

-Nu am reusit sa le gasim. Oricine ar fi fost, a reusit sa intre in casa. Camerele sunt oprite iar paznicii nu au vazut nimic. A fost cineva care isi alege cu grija strategia.

-O sa ii indes strategia pe gat.

Scuip cuvintele cu venin si imi incarc arma gata sa scot orice mica informatie din gura angajatilor. De asta sunt platiti.

Ies ca un uragan pe usile biroului si tip cat ma tin plamanii ca vreau toti angajatii aliniati in curtea din spate.

-Lasa-ti dracului ceea ce faceti in clipa asta si va vreaunin sir indian, fara scuze. In cinci minute toti sa fiti afara .

Bineinteles ca bag spaima in ei. Frica din oasele mele nu ma mai lasa sa judec. Femeia mea care este insarcinata, este luata cu forța de langa mine pentru a nu stiu cata oara. Sunt gata sa anihilez tot personalul daca asta ma duce mai aproape de Vanessa.

Scott ma urmeaza din spate la fel ca parintii mei. Angajati tremura ca sobolanii in fața mea. Nu iert pe nimeni astazi.

-Vreau sa scotociti prin adancul mintilor voastre cat de bine puteti si sa imi da-ti detalii despre tot ce vi s-a parut suspect in ultimele zile. Altfel...flutur arma prin fața ochilor fiecaruia sa ma fac inteles ca nu glumesc.

Primesc numai tampenii. Nimeni nu are nimic important de zis, doar scuze ieftine si neinsemnate.

-Domnule?

Olga este cea care intrerupe sirul de baliverne, toti suntem atenti la ea.

-Nu stiu daca este o informatie importanta, dar domnisoara Olivia nubprea a foat in apele ei in ultima perioada?

-Cum adica? O intreb reticent.

-Era mereu trista, adesea plangea pe la colturi. Intr-o seara domnisoara Glorya a vrut sa o aline dar a dat-o afara din camera .

-E adevarat.Intervine Scott. Am batut la usa ei in seara aceea pentru ca a trecut plangand pe langa mine. Cand a deschis usa Glorya era deja inauntru asa ca Olivia m-a folosit drept pretext ca sa se eschiveze de Glory.

Primejdie Si IubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum