6.Rivalii pentru atenție

1.6K 79 0
                                    

Josh

Nu îl voi lăsa pe acest mafiot sa ii distrugă,din nou,viata. M-am luptat din greu sa o scot din intunericul ce a cuprins-o in momentul dispariției lui.
Afurisitul asta sta de jumătate de ora în sufrageria ei,in incercarea de a o fraieri. E ușor sa vorbești, dar e mai greu sa arăți faptele. Știe doar sa dea din gura, dar nu știe sa acționeze. Dacă acest clown își imaginează ca îl las sa distrugă ce a mai rămas din viata ei,se inseala amarnic.

Imi amintesc atat de bine cum Vi a deschis usa camerei mele,in seara aceea....

In urma cu 6 luni.

Josh

Era trecut ușor de miezul noptii cand, usa dormitorului meu se trântește de perete puternic. Singura persona care are cheia usii de la intrare este Vanessa.
Cand imi indrept atentia catre locul de unde provine zgomotul, vad o Vanessa palidă , cu machiajul scurs, semn ca a plans si cu ochii inrositi. Speriat si in acelasi timp nedumerit, arunc bolul de floricele pe pat, îndreptadu-ma catre ea.

-Vi? Ce s-a intamplat? Ce este cu tine? A incercat cineva...

Dar ea m-a intrerupt, ridicand mana drepata in semn de tăcere, dupa care ma ia in brate in timp ce isi ascunde fața in scobitura gatului meu. Nu dupa mult timp ii aud suspinele.
Imediat imi dau seama ca nu poate vorbi din cauza cumului de sentimente amestecat cu lacrimi.

O iau dupa mine si ma asez pe pat, cu ea in brate.Nu o intreb nimic. Stiu ca imi va spune ce are pe suflet in momentul in care se calmeaza.
Mereu reactioneaza asa cand e suparata sau nervoasa, iar in momentul de față pare distrusă.

Nu stiu cat timp a trecut, dar de pe geam,isi fac intrarea cateva raze ale soarelui, imi arunc un ochi pe ceasul de la mana si observ ca este 07:15 pm. Deoarece, iarna se lumineaza mai greu, nu mi-am dat seama ca au trecut cateva ore bune de cand Vi nu a mai scos un sunet, doar a plans pe pieptul meu, nu a reusit sa doarma deloc.

O indepartez usor de pe pieptul meu si mângâindu-i fața. O intreb,mirat si enervat de chipul ei indurerat.

-Vi? Te rog, vorbeste cu mine. Ce s-a intamplat?

Ea isi sterge fața si incepe sa-mi povesteasca tot ce s-a inatmplat cu cateva ore in urma.

O las in pat si ma duc sa ii aduc mancare si un pahar cu apa. Pana sa ies pe ușă,ea isi ia o pătură,pentru a se înveli.

Cand ma intorc o gasesc intinsa si cu mana usor in afara paturii,gândindu-ma ca,cel mai probabil, a adormit fara sa manance nimic,indraznesc sa o trezesc.

I-am dat o suvita de par de pe față si am incremenit cand i-am simtit pielea rece ca de gheată. In clipa aceea incerc sa o trezesc,dar in zadar. Imediat sun la serviciul de urgente si cer ca cel mai apropiat spital sa trimita o ambulanță cu un paramedic. Dupa ce apelul se termina o invelesc mai bine si o strang in brate chinuindu-ma sa o incalzesc.

Nu mai dureaza mult si aud sirenele ambulanței care parcheaza pe alee. Fara sa stau pe ganduri o iau pe Vi in brate si ies grabit sa o duc mai repede in masina.

Dupa cateva ore groaznice, doctorii m-au informat ca prietena mea a facut un preinfarct si ca acum este in stare stabila, dar ar trebui sa evite emotii mult prea puternice,in zilele ce urmeaza.

Intru in salonul unde fata care cu o zi inainte era plina de viata, iar astazi pare ca s-a scurs toata speranța din ea.

3 Ianuarie

Dupa multe incercari esuate de ai readuce zambetul pe buze persoanei pe care o numesc eu "cea mai buna prietena" pe parcursul sărbătorilor de iarna, toate eforturile mele dau roade astazi.
Vi zambeste si e fericita. Am adus-o la patinoar. Este locul pe care ea il adoră,in acelasi timp,ii face placere sa ma vada intins pe gheata pentru ca ,spre ciuda mea, ea e mult mai buna la patinat decat mine.

-Vezi,Vi? Nu e asa greu sa iti pastrezi echilibrul. Trebuie doar sa faci asta si cu viata ta. Nu te lasa doborâtă. Si ce daca ai cazut? Plangi putin, dar asigura-te ca in momentul in care te-ai ridicat,nu o sa mai cazi din nou din acelasi motiv, dar nu apuc să-mi termin discursul, deoarece ma dezechilibrez si cad,provocandu-i râsul fetei mele.
-E usor sa spui vorbe mari cand mananci gheata,nu Jo?,spune ea in timp ce trece pe langa mine

Si uite asa, privind-o patinand, imi dau seama ca fata asta este mai puternica decat zece barbati la un loc.

Un barbat ce sufera pierderea iubirii mult dorite, se refugiaza in alcool si tigari, unii dintre ei incep sa frecventeze femeie cu cativa dolari,pentru a-și hrani bărbăția, nu si sentimentul de singuratate. Merg pe acest drum in incercarea de a arata lumii,ca nu pot fi doborâți de o femeie aiurita,care,cel mai probabil nu erau mulțumite de ceea ce aveau langa ele. Probabil,incearca să se minta pe ei înșiși,dar cu trecerea timpului si pierderea banilor, realizează ca femeia avea dreptate.
Vi e speciala. E puternica si stiu ca are in ea taria de a trece peste orice. Daca ea decide sa mute muntele din loc,sunt sigur ca o va face. Chiar daca-l va muta bucata cu bucata.

Prezent

Josh

Chiar vrea sa o ia acum de aici? NICI O SANSA! Va trebui sa treaca peste cadavrul meu, altfel,singurul fel in care va pleca de aici, va fi cu mainile in buzunari si probabil, cu un ochi vânat.

Dau buzna nervos in sufragerie, desi iesisem sa fumez o tigara, nici aceea nu m-a calmat.

Il trag pe Kay de langa ea si il arunc la podea cu un singur pumn.
El se ridica si vrea sa riposteze,dar prietena mea se baga intre noi.

-Incetati amandoi sau va dau afara!
-Nu poti sa pleci cu el Vi! Nu te las! Nu il las sa te distruga din nou! ii spun privind-o in ochii săi ce strălucesc,probabil,de la lacrimi.
-Cine te crezi sa iei decizii in locul ei?Se pare ca nu ți-ai invatat lectia! Si oricât de mult mi-ar plăcea sa te învăț chiar eu unde-ti este locul, mă abțin, pentru ca Vanessa te consideră "prietenul ei"
-Cine ma cred? Sunt cel care a ajutat-o sa iasa din intunericul in care tu ai bagat-o!
-Esti cel ce-l voi pune cap de lista,la "morti" , daca nu dispari imediat.

-Opriti-va! tipa Vi cu ochii ațintiți asupra noastră. Asta e! Afara! Afara amândoi, chiar acum! Nu vreau sa va vad pe nici unul in momentul acesta! Tu, intorcandu-se spre Kay, Tu pleci chiar acum! Sa nu indraznesti sa-mi mai iesi in cale, de altfel te voi inpusca cu propria ta arma.
Kay ramane socat de declaratia razboinicei ce a creat-o fara sa vrea.
-Plec,pentru moment, Bambi. Vezi ca maine trec sa te iau,ar trebui sa iti anulezi planurile.Vezi ca am avut dreptate, nici bine nu te-ai trezit dupa un lesin ca incepi sa dai ordine ca o șefa ce esti,spune idiotul cu un zambet cat China intiparit pe fața.
Ea il ignora si apoi privirea acuzatoare se indreapta catre mine.
-iar tu,du-te acasa si termina sa te comporti de parca ai fi bodyguardul meu. Vino peste 3 ore sa ma iei, pentru seara filmelor si discutam atunci.
Lui Kay ii cade fața.
-Adica pe mine ma gonesti, iar cu el iesi la un randez-vous?
-Tu inca nu ai plecat? Hai joc de glezne pana la gorilele tale!

Eu si Kay ne privim unul pe altul si ne indreptam amandoi spre usa. Vanessa in urma noastra se aseaza pe canapea si incepe sa goleasca paharul cu apa de pe masută.

 Vanessa in urma noastra se aseaza pe canapea si incepe sa goleasca paharul cu apa de pe masută

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Primejdie Si IubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum