19 ADIO PRIETENI

1.1K 73 8
                                    

Delgado.

Juan

Intru cu furia arzându-mi corpul pe teritoriul lui Alvarez. Trei focuri de armă, trag cu țeava pistolului îndreptată spre cer, în semn de avertizare.

-Alvarez, ieși afară. Gata cu joaca. Am venit să-mi iau fata acasă.

Tomas Alvarez este cel ce mă întâmpină cu un zâmbet machiavelic, urmat de soția lui și zece oameni înarmați venind în spatele lui.

-Ce vrei Delgado?

-Vreau ca fiica mea să se întoarcă acasă. Nu mă face să arunc în aer clanul Alvarez.

-Fata nu te acceptă ca tată al ei. Nu ai crescut-o. Nu știi nimic despre ea. Habar nu ai ce îi place și ce nu. În ce mediu a fost nevoită să crească datorită faptului că nu ai fost în stare să o ții lângă tine. Dacă ții cu adevărat la ea și ești destul de deștept, o să o lași aici, cu noi, unde este în siguranță.

-Nu înțelegi nimic Alvarez. Vanessa nu e în siguranță nicăieri. Dacă psihopatul acela de Oliver pune mâna pe ea, o va face să sufere ca să mă atace pe mine. Din câte știu nici pe voi nu vă înghite. O să ne atace prin cel mai josnic mod posibil. Rănind singura persoană importantă pentru noi. Așa că i-ați labele împuțite de pe Vanessa Delgado.

Aud o piedică de armă și îmi întorc privirea spre femeia roșcată de lângă Tomas.

-Hai să facem un compromis Juan.

Spune ea, amenințându-mă cu țeava pistolului aproape de fruntea mea.

-Lași fata în pace să fie fericită cu fiul nostru. Nu intervii în viața ei fără să îți ceară ea și dacă e cu adevărat fata ta, precum spui, deșii nu cred nimic până nu ajunge ea aici să confirme, te lăsăm să vorbești cu ea zece minute. Nici un minut în plus. Ca să fiu clară. Pentru a nu-ți zbura creierii, dacă Vanessa spune să pleci. O să dispari în secunda următoare.

Ceva îmi spune că femeia asta nu glumește deloc. E la fel de pregătită să își păteze mâinile cu sânge precum este soțul ei. Sunt sigur că nu voi primi nimic mai mult de la ei.

-Accept, doar dacă voi vorbi cu ea astăzi.

-Nu știm dacă se întoarce azi. Dar știu că nu te voi lăsa să forțezi nota făcând pe mafiotul pe teritoriul meu.

Cu astea fiind spuse, Tomas își pune o mână în jurul ei și se întorc în casă.

Vanessa

-Nu pot să cred că nu a spus nimeni nimic atâția ani.

-Puișor, părinții tăi te-au iubit. E adevărat. Au schimbat certificatul de naștere și te-au trecut de pe Delgado pe Smith. E adevărat că au făcut asta contra cost, dar au început să te îndrăgească mai mult cu fiecare zi în care erai cu ei.

-Spune-mi totul mătușă, fără să omiți nimic.

-În urmă cu 21 de ani părinții tăi au acceptat să aibă grijă de un copil, contra cost. Trebuia să fii în grija lor doar o lună. Cel ce le-a propus asta a zis că va veni să încheie socotelile cu, ei bine, cu tine. Cu banii primiți ne-am mutat toți în Atlanta și au schimbat numele tău de familie pe numele lor. Am venit aici să te protejăm. Crezând că vei atrage atenție dacă lumea află că nu ești a lor. Am ascuns asta și față de tine. Banii s-au dus pe casa cumpărată, pe bilete și pe locuința mea. De aceea tatăl tău a lucrat ca militar deși nu îi plăcea deloc. Era cea mai bună meserie la momentul acela.

Primejdie Si IubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum