[7] Kırık Kalp Parçaları

28 6 0
                                    


Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin.

••••

Aşk uğruna büyük yanlışlar yapılır mıydı? Değer miydi yıkmaya sınırları? Sırf kalp istediği için karşı gelinir miydi akla?

Kayboluyorum. İçimdeki savaşta kaybediyorum. Doğruyu biliyorum ama gidemiyorum. Cevaplar elimde olsa da deli gibi yanlış yapmak istiyorum.

Bu muydu sevgi? Kendinle verdiğin savaş mı? İradene karşı gelmek miydi?

Şimdi daha çok hissediyorum. Ateşe atlamak bu. Yanmak ve yakmak. Ve sanırım ben ölüyorum. İntihar eden bir kelebek kadar her şeyin farkında ama bir o kadarda acı çekiyorum.

İstemiyorum ama deli gibi istiyorum. Hastalıklı kalbim denemeye devam ediyor. Aşk adındaki uçurumdan tekrar tekrar atlıyor. Ve her seferinde kanatsız olduğunu buz gibi suda son nefesini verirken fark ediyor.

Yeniliyor ve yenilemeyi seviyorum. Aşktan korkuyor yine aşk için yaşıyorum. Her seferinde kaybetsemde deniyorum. Ve biliyorum sadece aşk böyle acıtabilir.

Ama bu sefer...
Bu sefer farklı. Gidemiyorum, kalamıyorum, deneyemiyorum. Kocaman bir engel var aramızda. Duvarlarımı yıksan bile yetmeyecek bir engel. Kıyamadığım bir engel...

Sevmek yetmiyor bazen. İstemekle olmuyor. Mutluluğu hatırlattım belki paramparça kalbine.
Özür dilerim kalbimden ve kalbimdekinden...

•••••

Kaybetmek istediğim bir savaş değildi belki ama uğruna kaybedilenler bile güzeldi senin gibi....

-E.A-

Acılar ve Umutlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin