Bir insan ne kadar sevilebilir diye düşünüyordum? Uğruna ölünecekler varmış. Öğrenmiş oldum.
-E.A-Seni sana anlatmak istiyorum. Seni nasıl sevdiğimi, ne kadar istediğimi, ne zamandır beklediğimi...
Seni sana anlatmak istiyorum. Her ayrıntına tekrar aşık olana kadar...
Seni sana anlatmak istiyorum. Sensiz yapamayacağımı anlamanı sağlayana kadar...
Seni sana anlatmak için uğraşmak istiyorum. Tam olarak anlatamam biliyorum. Ama yine de denemek istiyorum.
Öyle büyüksün ki içimde... Anlatmaya başlasam bitirebilmek için zamanım yetmez. Öyle fazlasın içimde...
Öyle çok seviyorum ki seni. 'Seni her geçen gün daha çok seveceğim.' demekten korkacak kadar seviyorum. Öyle olacak olsa bile o denli kesin konuştuğumda benden gidersin diye öyle çok korkuyorum ki. Her geçen gün daha çok seviyor, daha çok bağlanıyorum sana.
Öyle derinden seviyorum ki seni. Her anım seninle olsun istiyorum. Her hayalimde, her rüyamda hatta her bir zerremi sen kapla istiyorum.
Seninle uyuyup, gözümü seninle açmak istiyorum yeni güne. Gözümü açtığımda ilk gördüğüm yüz senin olsun istiyorum. Boynunda soluklanmak, dudaklarında can bulmak istiyorum.
Öyle çok yanıyorum ki sana. Beni yakıyor oluşunu seviyorum. Bana yanıyor oluşunu da seviyorum.
Yüzüme bakışını, elimi tutuşunu, belime sarılışına bayılıyorum. Artık bunlar olmadan yapamaz gibiyim. İlaç gibiler ve onlarsız hastayım sanki.
Ve seni öyle çok özledim ki. Ayrı olduğum, yanında olamadığım her saniye azap benim için. Kokunu alamadan, gözlerine bakmadan geçen her salise boş benim için.
Ah gözlerinde kaybolup, sesinde huzur bulduğum sevgilim, seni ne çok seviyorum.
Senden uzakta bomboşum ben
Ve seninle tamamlanıyor her bir zerrem
Tek sen ol yeter bana
Hem gündüzüm hem gecem
-E.A-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acılar ve Umutlar
Kısa HikayeAcıları dindiren umutlar ve umutların getirdiği acılar...