UNICODE
သစ်တော် 🍐
မေဂျာမတူတာကြောင့် သူနဲ့ယောင်းဟာ ကျောင်းသားဆောင်ကို တူတူမရခဲ့ပါ..
သူက အိုးထိန်းမေဂျာယူခဲ့တာကြောင့် ပန်းချီပန်းပုကျောင်းသားတွေနဲ့ အဆောင်တူတူနေရမှာဖြစ်ပြီး ယောင်းက အစားအစာသုတေသန ကျောင်းသားတွေနဲ့ အတူနေရမှာဖြစ်တယ်..
" ငါ မင်းနဲ့နေချင်တာကို ယောင်းရာ~"
အထုတ်ပိုးတွေ ကားပေါ်ကချပြီး အဆောင်ထဲ မဝင်သေးဘဲ အဆောင်အောက်မှာ ဂျီကျနေတဲ့ ဆော့က သူဘလိုချော့ချော့ အထဲမဝင်ဘဲ ပေကပ်နေတော့သည်..
" ဆော့ ငါတို့ တက္ကသိုလ်ကျောင်းသားတွေ ဖြစ်နေပြီလေ.. အဲ့လိုမဆိုးရဘူး.."
" ငါက သူစိမ်းတွေနဲ့ မပေါင်းတတ်ဘူးလေ.. သူတို့အနိုင်ကျင့်ရင် ဘယ်လိုလုပ်မလဲ?.."
" အဆောင်နေသူတွေက အဲ့လိုမရိုင်းပါဘူးကွာ.. ခုမခင်သေးလည်း နောက်ကျခင်သွားမှာပါ.."
သူ Luggage တွေကို ဆော့နေမယ့်အခန်းထဲကို သေချာထည့်ပေးခဲ့ပြီး အခန်းထဲရှိ အခန်းဖော်တွေနဲ့ပါ တစ်ခါထဲ မိတ်ဆက်ပေးပြီး ဂရုစိုက်ပေးကြဖို့ မှာခဲ့ကာ သူ့အဆောင်ကို ပြန်ခဲ့ရသည်..
ဒုန်းဒုန်းမချနိုင်သည့်စိတ်ကြောင့် ပစ္စည်းနေရချ ရေချိုးပြီးတာနဲ့ ဆော့အဆောင်ဘက်ကို ထွက်ခဲ့တော့ သူအခန်းထဲ ဝင်သွားချင်းကိုပဲ ကြမ်းပြင်မှာ မိုနိုပိုလီဆွဲပြီး အိမ်ကွက်လုနေသော ဆော့ကို မြင်လိုက်ရသည်..
" ဟာ ယောင်း! လာစမ်းပါ ငါကမ်းခြမ်းမှာ ဟိုတယ်လ်ဝယ်ရမလား? တောင်ပေါ်မှာ အပန်းဖြေစခန်းဝယ်ရမလား ကြည့်ပေး!.."
DU LIEST GERADE
My Basket Your Farm Garden
Fanfictionဥယျာဉ်မှူးလေးတစ်ယောက်နဲ့ ချစ်ကြိုးသွယ်ခဲ့သည်.. စိုက်ပျိုးရေးခြံထဲက သစ်သီးတွေ ခိုးစားရင်းပေါ့..