Evet, işim gücüm yok Scarlet Fever yerine yeni fic yazıyorum.
Neyse bu şarkı aşırı hoşuma gidiyordu bende neden fic yazmayayım ki dedim.
Keyifli okumalarr.
☆
Minho gece yarısı çalan telefonun sesiyle zorlukla gözlerini açtı.
Her kim arıyorsa geçerli bir sebebi olsa iyi ederdi yoksa sağlam bir küfür yiyecekti.
Yatağında biraz doğrulup komodinin üzerindeki telefonu aldı ve arayan kişiye baktı.
Hyunjin.
Kesinlikle yanlış görmüş olmalıydı, uyku sersemi olduğuna bahane verip gözlerini ovuşturdu ama arayan kişi değişmemişti.
Hayır, o geceleri asla bu kadar geç aramaz.
Fazla düşünmüş olmalıydı ki sesin kesildiğini yeni fark edebilmişti.
Hyunjin'in geceleri sürekli içtiğini biliyordu bu yüzden önemsiz olduğunu düşünerek telefonu komodinin üzerine geri koydu ve tekrardan yatağa yayıldı.
~
Geçen bir iki saatin ardından tekrar odada müzik sesi yankılandı.
Bu sefer hemen kendine geldi ve kalkmadan komodine uzanıp telefonu aldı, aynı yazıyı görür görmez aramayı yanıtladı.
'Minho..'
Sesi kötü geliyordu.
"Bebeğim neredesin?" Diye sordu gri saçlı yatağında oturur pozisyona gelirken.
'Seni aradım ama açmadın ve aramama geri dönmedin.' Diyerek yanıtladı Hyunjin.
Minho konuşacağı sırada arkadan gelen öpücük sesleriyle kelimeleri ağzında kaldı.
'Hadi güzelim, temizlenelim.'
Yanında başka biri mi vardı? Minho o an gerçeği kabul etmek istemedi.
'Dur biraz.. Bana bir kaç dakika izin verir misin?'
Küçüğünün çattalı ve bitkin çıkan cümlesiyle kendine lanet etti.
Belki ilk aradığında açsaydı veya geri dönseydi bu olmayabilirdi.
O mahvoluyor ve ben onu kaybetmek üzereyim.
Onun olana kimse dokunamazdı. Ama olmuştu, yanındaki her kimse küçüğüne dokunmuştu. Minho sinirlendiğini hissediyordu ve istemsizce bağırdı.
"Seni kim becerdi?!"
Karşı taraftan ses gelmeyince siniri daha da arttı.
Telefonu kulağından çekmeden yataktan kalktı, koşarak alt kata indi ve sehpada duran anahtarı alıp evden çıktı.
"Bana hangi cehennemde olduğunu söyle."
Biraz daha sessizlikten sonra hıçkırık sesi duyuldu.
Küçüğü ağlıyordu.
'Her şeyi bombok ettim ve geri alamayacağım.'
Küçüğün ağlaması söylediği cümleden sonra daha da şiddetlenmişti.
Minho, onun bu haline kıyamayacağını biliyordu.
Ama yanılıyor olabileceğini düşünmedi.
Belki de Hyunjin'in girdiği ilişkinin tek gecelik bir hata olmadığını öğrendiğinde kıyabilirdi ona.
•Bölüm Sonu•
Bu büyük ihtimalle 4-5 bölüm sürer, hadi bilemediniz 6 bölüm.
💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I wanna know // Hyunho
Fanfiction"Başkasının yatağında dans ritimlerini tutturdun." "Bunun cidden gerçekleştiğine inanamıyorum." ~ William Singe - love you like me [Yetişkin içerik] 041222