Hello babylerr.
İyi okumalarr. ♡
♧
Hyunjin, Chan'ın yanına gitmeyi düşünmüyorken önden Chan'a doğru adımlamaya başlayan Minho ile bunun imkansız olduğunu anlamıştı.
Minho karşısındaki yapılı adama odaklanıp neredeyse tamamen ona kilitlenmişken, sarışın hemen koşarak sevgilisine yaklaşmış ve arkadan iki kolunu tutmuştu.
'Jisung?'
Yapılı adamdan bir ses yükseldiğinde üçlü dönüp onlara baktı.
'Changbin?'
Minho hemen gözlerini Hyunjin'e döndürüp neler dönüyor burada bakışları atarken sarışın kaşlarını çattı ve adının Changbin olduğunu öğrendiği çocuğa baktı.
Aklına Chan'ın Los Angeles'a gelmeden önce kendisine anlattıkları geldi.
Eğer bu çocuk Chan'ın, Hyunjin'i kandırmaya yardım ettiği arkadaşı ise, Jisung ile olan ilişkisi başlamadan bitmişti.
"Açıklamak ister misin Jisungcuğum?"
Hyunjin elini arkadaşının koluna atıp sıktığında Jisung gergince gülümsedi.
'Bence benim yerime Chang anlatmak ister.'
Changbin derince nefes aldı.
'O akşam görmüşsündür beni, Jisung'a içecek göndermiştim. Oradan tanıştık, sen biliyorsun ama Chan'a söylememiştim.'
Chan sinirlice Changbin'in kulağına yaklaştı.
'Sana benden habersiz iş çevirme demiştim aptal.'
Diyip ensesine vurdu ve Hyunjin'e döndü.
'Changbin adına özür dilerim.'
Sessizce onları dinleyen Minho sonunda sohbete katıldı.
'Ortada özür dilenecek bir şey yok. Tabii senin buradaki varlığını saymazsak.'
Yanında Jisung ve Hyunjin olduğundan kavga çıkmaması adına ikisinin kolundan tuttu ve kendine çekti.
'Gidelim.'
Onları kapıya sürüklerken Hyunjin hala Changbin'e odaklanmış şekildeydi.
Gözlerini yapılı bedenden ayırmadan arkadaşına yaklaştı.
"Çocuk çok da karizma ama dünyada başka insan kalmamış gibi nasıl onu buldun?"
Minho kaşlarını kaldırıp küçüğüne baktı.
'Afedersin ne dedin? Adama yanımda karizmatik mi dedin ben mi yanlış duydum?'
Sarışın kıkırdayıp Minho'nun omzuna geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I wanna know // Hyunho
Fanfiction"Başkasının yatağında dans ritimlerini tutturdun." "Bunun cidden gerçekleştiğine inanamıyorum." ~ William Singe - love you like me [Yetişkin içerik] 041222