Belki de bu modellik işini fice karıştırmamalıydım çok içime sinmedi gibi ama neyse geçti artık.
Bu aradaa Mutlu Yıllarrrr.
Umarım seneniz güzel geçer.☃️Hayal edebilmeniz için otel
👇🏻Otel odası ve bar sizin hayal gücünüze kalmış.
İyi okumalarr.
♤
Sonunda bulunmaları gereken yere geldiklerinde arabanın camından büyük yapıda gözlerini gezdirdi Hyunjin. Ancak dışarıya çıkmaya tırsmıyor değildi çünkü çıkar çıkmaz lanet paparazilerin başına toplanacağını biliyordu.
"Jisung acaba geri mi dönsek?"
Jisung sarışının sorduğu soruya gözlerini devirip omzundan itekledi.
'Saçmalama Hyunjin in arabadan, seni yemezler merak etme.'
Diyerek Hyunjin'in bir şey demesine izin vermeden arabadan indi.
Sarışın ise bir kaç defa nefes alıp verdikten sonra kapıyı açarak arabadan indi.
Tahmin ettiği gibi herkes başına üşüşmüştü. Bu gibi durumlarla çok sık karşılaşmaya başladığı için her zaman yaptığını yaparak Jisung'un koluna girdi ve paparazilerin sorularını duymazdan gelerek hızlıca içeri girdi.
İşte şimdi rahatlamıştı.
Etrafına bakındığında çoğu ünlünün burada olduğunu gördüğünde histerik bir gülüş kaçırdı ağzından.
"Kesinlikle Ji, şimdiden buradaki en sönük yıldız oldum."
Kahve saçlı artık göz devirmekten bıkmıştı ama karşısındaki beden kendini kötüleyip durmaktan asla bıkmamıştı.
Destekleyici bir şekilde elini sarışının omzuna atıp biraz sıktı.
'Artık kendinin farkına varmalısın dostum, seni öne çıkaracak olan ünün değil, güzelliğin değil, özgüvenli olman.
Özgüvenin yanı sıra ne kadar güzel olduğuna bir bak. Kız ya da erkek herkesin dikkatini çekeceğine eminim.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I wanna know // Hyunho
Fanfiction"Başkasının yatağında dans ritimlerini tutturdun." "Bunun cidden gerçekleştiğine inanamıyorum." ~ William Singe - love you like me [Yetişkin içerik] 041222