İyi okumalar bebeklerim.♡♡
♧
Soyeon ellerini havaya kaldırıp herkesi kendine getirmek amaçlı bir kaç kere el çırptı.
'Hadi arkadaşlar! Daha seri olalım!'
Etrafını kontrol ederken gözü makyajı bitmek üzere olan Hyunjin'e takıldığında yüzüne küçük bir gülümseme yerleştirdi.
Bu moda haftasının onun ününe çokça etkisi olacağına emindi.
Giysilerin bulunduğu askılıklara ilerleyip Hyunjin'in bedenine uygun olarak tasarlanan kıyafetleri alarak bitmiş makyajını inceleyen bedenin yanına gitti.
Hyunjin yanına gelen Soyeon'u gördüğünde aynadaki bakışlarını ona yöneltti.
'Bizimle çalıştığından beri ilk defa bu kadar enerjik olduğunu görüyorum. Bu çok hoş.'
Elini Hyunjin'in omzuna koyarak patpatladı.
"Neyin sayesinde böyle olduğumu biliyorsun."
Sarışın sessizce söylediği şeyin ardından arkadaki dörtlü koltukta oturan Minho'yu işaret etti.
Soyeon genişçe gülümsedi.
'Aslında tam da üstüne bastın. Jisung Donatella ile olanları anlattı. Söylediğine göre kabul etmeme sebebin Minho ile aranızın bozuk olmasıydı. Şimdi iyiyseniz, hala şansın varken kabul etmelisin,'
Elinde tuttuğu kıyafetleri yukarıya kaldırıp sarışına gösterdi genç kadın.
'Hem bunları Donatella senin için özel tasarlattı.'
Sarışın kıyafetleri inceledi bol yüksek bel çam yeşili bir pantolon, ona uygun bir ceket ve içine de üstüne yapışacak tarzda olan transparan, üstünde pırıltılar olan bir tişört.
Hyunjin'in anında gözleri parladı.
"Aman tanrım, bu çok güzel!"
Soyeon gülümsedi.
'Giymek istiyorsan, teklifi kabul etmeliymişsin.'
Sarışın sırıtarak sevgilisine döndü, zaten o da kendisine bakıyordu.
'Aramızda her hangi bir sorun kalmadığına göre, bence gönül rahatlığıyla kabul eder.'
Minho küçüğü yerine konuşunca sarışın kıkırdayıp kafa salladı.
"İlişkimizden bahsetmişken,"
Hyunjin yerinden kalkıp Minho'nun yanına gitti ve oturduğu koltuğun önüne çömelip ellerini tuttu.
"Bugün ilişkimizi magazine açıklamayı düşünüyorum, tabi sen istersen."
Büyük olan şaşkınca küçüğüne baktı. Doğru mu duymuştu? Gerçekten herkese duyuracak kadar çok mu seviyordu onu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I wanna know // Hyunho
Fanfic"Başkasının yatağında dans ritimlerini tutturdun." "Bunun cidden gerçekleştiğine inanamıyorum." ~ William Singe - love you like me [Yetişkin içerik] 041222