Yeni bölüme hoşgeldinizz.
Açıklamadaki mini fic yazısını kaldırdım çünkü fic aldı başını gidiyor.
Bu arada,
Brotherly Secret Minho ayrı bir muhteşem.
Son 2 bölümdeki Minho'yu buradaki gibi düşünebilirsiniz.
Kontrol etmeden atıyorum yoksa uykusuzluktan bayılacağım şuraya.
Neyse iyi okumalarr.🙇🏻♀️
♤
Kapı girişinde duran ikili Minho'yu görmenin etkisiyle sus pus olmuşlardı ki bu sessizliği Hyunjin bozdu.
"Ah ne kadar güzel! Chan bak konuşmak istiyordun, şimdi içeri gel üçümüz konuşalım."
Sarışın şaşkınlığıyla birlikte gelen sinir ve şok etkisi olmasada içtiği alkol yüzünden cümlelerini düşünmeden söylemişti.
Gerçi çok da kafasına takmıyordu.
Az önce Chan'ı git diyerek itekleyip kendini hırpalamasına nazaran şimdi kolundan tutup içeri çekmeye çalışıyordu.
Chan gecenin başında da sakin olan sesini hala koruyordu ancak bu sefer sakinliğin yanına hayal kırıklığı ve kıskançlık da eklenmişti.
'Sarhoşsun, sonra haberleşiriz.'
Mavi saçlı Hyunjin'den uzaklaşarak gitmeden önce Minho'ya baktıp oradan ayrıldı.
Hyunjin bir süre asansöre ilerleyen Chan'ı izledi sonra da yavaş adımlarla tamamen odaya girip arkasından kapıyı kapattı.
Şimdi Minho ile baş başalardı.
'Sarı saçlarınla nefes kesici görünüyorsun.'
Hyunjin, Minho'nun söylediği şeyle kıkırdadı ama bunu sinir bozukluğundan yapmıştı.
Şuan gerçekten ne yaşanıyordu?
Sarışın büyüğünün kendisine ettiği iltifatı takmadı çünkü odaklanması gereken nokta bu kısım değildi.
"Beni nasıl buldun ve odama nasıl girdin?"
Minho bardağın dibinde kalmış viskiyi kafasına dikip yanındaki sehpaya koydu, bu sırada kafasını toparlamaya çalışıyordu. Dirseklerini bacaklarına yasladı ve öne eğilip aşağıdan sarışına baktı.
'Hatırlatırım, sen artık ünlü birisin. Yani tahmin edebileceğin üzere buradaki partiye katılacağını magazinden öğrendim.'
Yerinde tekrardan dikleşip devam etti.
'Odaya nasıl girdiğime gelecek olursak, menajerin Jisung'a sorabilirsin.'
Hyunjin cümleyi duyduğu an arkadaşına küfür mü yoksa teşekkür mü etse bilememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I wanna know // Hyunho
Fanfic"Başkasının yatağında dans ritimlerini tutturdun." "Bunun cidden gerçekleştiğine inanamıyorum." ~ William Singe - love you like me [Yetişkin içerik] 041222