Dikkat! Bu yeni bölüm.
İyi okumalarr. <3
♤
"Orospu çocuğu!"
Minho'nun küfür etmesiyle birlikte Chris'e yumruk atması bir olmuştu.
Hyunjin'in verdiği cevapla gözü dönmüş hiç düşünmeden Chris'in mekanına gelmişti.
Şimdi de tüm sinirini ondan çıkarıyordu.
"Piç!"
Ardından bir yumruk daha attı Minho böylece karşısındaki beden duvara yapışarak yere düştü.
Normalde olsa Minho'yu öldürecek dereceye gelebilen Chris'in şimdi hiç bir şey yapmaması sinirlerini bozuyordu gri saçlının.
Yerde duran bedenin yakalarından tutup sarsarak kafasının sert olmayacak şekilde duvara çarpmasını sağladı.
"Ben seni Hyunjin ile onu elimden al diye mi tanıştırdım Chan?"
Chris ufak bir şekilde sırıttı ama sessizliğini korumaya devam etti.
"Şu siktiğimin ağzını aç ve konuş!"
Mavi saçlı kendisini biraz toparlayıp Minho geldiğinden beri bıçak kesen ağzını sonunda açtı.
'Eğer sevgilin sana sağdık değilse, bu benim suçum değil. Ayrıca emin ol Hyunjin sana nazaran benimle daha mutlu.'
Daha fazla sabrı kalmamıştı Minho'nun tekrar sertçe bir yumruk attığında mavi saçlının dayanamayarak bilincinin kapanmasını sağlamıştı.
"Sana olan güvenimi bu kadar boşa çıkaracağını düşünmemiştim pislik herif."
~Flashback~
Chan kulaklarına ilişen zil sesi ile diz üstü bilgisayarını sehpaya bırakıp oturduğu yerden kalktı ve kapıya ilerledi.
Tabi açar açmaz üstüne düşmesini beklediği bir Minho yoktu.
"Yine kendine ne yaptın Min?"
Gri saçlı ağzında bir şeyler geveleyerek içeriye girmesini söyledi Chan'a.
Chan onu dinleyip koltuk altlarından destek vererek dik durmasını sağladı ve kapıyı kapatıp salona girdi. Ardından geniş koltuğa yatırdı yapılı bedeni.
Mavi saçlı kollarını önünde birleştirip sorgular bakışlar attı Minho'ya.
"Bu halinin sebebi Hyunjin mi?"
Minho neredeyse kapanmak üzere olan gözlerini duyduğu isimle anında aralayıp Chan'ın gözlerinin içine baktı.
'Nereden anladın?'
"Sadece tahmin ettim. Hadi anlat bana."
Gri saçlı yattığı yerden kalkıp oturma pozisyonuna geçerken Chan'a Hyunjin'in başka birisi ile görüştüğü hakkındaki şüphelerinden bahsetmeye başlamıştı.
Küçüğünün görüştüğü kişinin Chan olduğunu bilmeden.
~Flashback end~
Hatırladıklarıyla karşısındaki baygın bedene iğrenerek son kez baktı ve onu orda bırakarak hızlıca arabasına binip telefonunu eline aldı.
Zaten arayacağı tek bir kişi vardı. İsmini bulduğunda üstüne tıklayıp telefonunu kulağına götürdü. Bir iki çalış sonrası hemen yanıtlanmıştı araması.
'Min,'
"Yanına geleceğim, neredesin Hyunjin?"
Minho'nun istemsizce sinirli çıkan sesi siyah saçlıyı fazlasıyla germişti.
Hyunjin sesinin titrememesine özen göstererek cevaplamaya çalışmıştı ama pek başarılı olduğu söylenemezdi.
'Min beni korkutuyorsun.'
"Oyun oynamıyoruz, bana nerede olduğunu söyle."
Siyah saçlı titrek bir nefes verdi dışarıya.
'Senin evindeyim, belki gelirsin diye seni burada bekliyordum.'
Minho arabayı çalıştırıp küçüğünü onayladı.
"20 dakikaya oradayım."
•Bölüm sonu•
Omg yeni bölüm.🙀🙀
Scarlet fever bu gidişe bitmez bu yüzden bu fici en kısa sürede bitirip yenisine başlayacağım.
Öpüldünüzz.
❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I wanna know // Hyunho
Fanfiction"Başkasının yatağında dans ritimlerini tutturdun." "Bunun cidden gerçekleştiğine inanamıyorum." ~ William Singe - love you like me [Yetişkin içerik] 041222