sonny, shouldn't be like this

2.3K 174 132
                                    

Küçüğünden zor da olsa nerede olduğunu öğrenebilmişti.

Şimdi de bir saatlik yolun sonunda bulunduğu mekana gelmiş ve arabasından inip gerekli bilgileri güvenliklere vererek içeri girmişti.

Hyunjin'e girişin yakınlarında durmasını, onu gelip alacağını söylemişti.

Kendisini dinleyeceğini umuyordu bu yüzden etrafına bakınmaya başladığında tanıdık beden görüş alanına girdi, arkası dönük şekilde öylece dikiliyordu.

Hızlıca ona doğru ileredi ve yanına gelmeden bir kaç saniye önce adıyla seslendi.

"Hyunjin!"

Yalnızca Minho'nun sesini duyması, siyah saçlının gözlerinin sulanmasına yeterli olmuştu.

Belli olmaması için başını aşağıya doğru eğdiğinde bir çift ayakkabı gördü.

"Bebeğim kafanı kaldır."

Hyunjin tam tersini yaparak iyice küçülmüştü karşısında,

onunla konuşacak, göz göze gelecek cesareti bile yoktu.

Kendisini çok kirli hissediyordu.

Tekrar ağlamaya başladı.

Minho bir elini küçüğünün çenesine atıp yavaşça kafasını kaldırdı.

Çocuk göz yaşlarının arasında konuşmaya çalıştı.

'Minho,'

Yine aynı ses tonu, aynı kelime ama bu sefer canlı duymak Minho'nun kalbini parçalamıştı.

Çok seviyordu küçüğünü, her şeyden çok.

"Oğlum, böyle olmamalıydı."

Dışarıya sesli bir nefes verdi büyük olan. Ardından kendine çekip sıkıca sarıldı küçüğüne. Burnunu boynuna gömdü ve içine çekti tüm kokusunu.

Minho'nun yaptıkları Hyunjin'e hiç yardımcı olmuyordu.

Kollarını sıkıca gri saçlının boynuna doladığında ağlaması fazlasıyla şiddetlendi Hyunjin'in.

Minho biraz olsun küçüğünü sakinleştirebilmek amacıyla belini okşamaya başladı yavaşça.

Minho'nun ona verdiği değeri yeni yeni fark ediyordu siyah saçlı.

Zihninde bütün anıları canlandığında nasıl yapabildim, diye düşündü.

Nasıl bu kadar çabuk inandım?

Ona nasıl kandım?

Sorular zihnini doldurdu.

'Minho seni aldatıyor.'

'Gerçekten seni sevdiğini mi düşünüyorsun?'

'Onu boşver biz daha mutlu olabiliriz.'

Diğerinin sarf ettiği sözler..

Gerçekten iyi manipüle etmiş diye düşündü.

Öyle ki büyüğü kendisini aldatmasa da ne yazık ki Hyunjin bunu yapmıştı.

Tam bir aptaldı, neler olduğunu anlatmaya gücü bile yoktu.

Ama anlatmalıydı, buraya kadar gelmişti ve daha fazla uzatmanın anlamı yoktu.

Siyah saçlı söyleyeceği kelimeleri aklında tarttığında sarıldığı bedenden yavaşça ayrıldı ve dudağını hafif bir öpücük kondurup alınlarını birbirine dayadı.

'Lütfen bana kızma..'

Bir kaç damla yaş döküldü gözlerinden.

'Hatamı çok geç fark ettim. Böyle olmasını bende istememiştim.'

Minho ellerini küçüğünün yanaklarına çıkardı ve göz yaşlarını baş parmaklarıyla sildi.

"Hayır, sana kızmayacağım."

Kafasını inkar edermişçesine iki yana salladı kafasını. Biliyordu Hyunjin. Büyüğü tüm gerçeği öğrendiğinde ona nefretini kusacaktı.

Onu çok iyi tanıyordu.

"İstesem de yapamayacağımı biliyorsun Jinnie."

Hyunjin gözlerini kapattı. Bir kaç saniye bekledi. Büyüğü böyle söyledikçe kalbi daha çok acıyordu.

Artık söylemesinin vakti gelmişti.

'Ben başkasıyla birlikte oldum.'

Minho zaten bunun farkındaydı. O yüzden tepki göstermedi. Burnunu küçüğün burnuna sürttü.

"Başkasının yatağında dans ritimlerini tutturdun."

Ellerini yanaklarından çekti ve Hyunjin'in bedeninde gezdirdi.

"Sana başkasının dokunmasına izin verdin,"

Düşününce aklını kaçıracak gibi oluyordu. Sinirden gülümseyerek küçüğünün siyah uzun saçından tutup aşağıya doğru çekti ve boynunun açıkta kalmasını sağladı.

Minho göz gezdirdi açıkta kalan kısımlara, çoğu yerinde morluklar vardı.

Boşta kalan elini morluklarda gezdirdiğinde küçük bir inleme çıkmıştı
Hyunjin'in ağzından.

Ama bu zevkten uzak daha çok canının yandığını belirten bir inlemeydi.

Hafif öpücükler kondurdu yaralarının üzerine.

Hyunjin'in ise tek yaptığı yanak içlerini kemirip gözlerini sımsıkı kapatmaktı.

"Bunun gerçekleştiğine gerçekten inanamıyorum."

Küçüğünün boynundan uzaklaştığında konuştu Minho.

'Bütün doğruları öğrendiğinde beni bırakacak mısın?'

Hyunjin sulu gözleriyle büyüğüne baktı.

"Asla, ne olursa olsun seni bırakmam. Bırakamam."

'Minho,'

Bekleniyle baktı küçüğünün gözlerine.

'Tek gecelik bir ilişki değildi.'

Bölüm Sonu•

Ficin tutmaması gerçekten üzücü.

Ki zaten böyle olursa sanırım yazmam ve yayından kaldırırım çünkü hevesim kaçtı.

Neyse okuyan okur artık.

Öpüldünüüz.

💝



I wanna know // HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin