Yeonjunie : beomgyu dün geceyi unutalım yapmamız zaten hayatdı. Bunlar hiç olmamış gibi davranalım.
Beomgyu-sshi : ne demek unutalım? Yeonjun biz dün beraber olduk bunu nasıl unutup hiç birşey olmamış gibi davranmamızı istiyorsun?
Yeonjunie : siktir
Beomgyu-sshi : ne oldu yeonjun?
Yeonjunie : beomgyu biz dün korundukmu?
Beomgyu-sshi : siktir hayır, korunmadık. Ne yapacağiz?
Yeonjunie : eğer hamile kalıcak olursan çocuğu aldıracaksın beomgyu! Benim bir sevgilim var unutma
Beomgyu-sshi : madem sevgilin vardı, dün gece gelip neden becerdin beni yeonjun?!
Yeonjunie : tanrım beomgyu çok sexysin vücudun çok güzel. Dayanamıyorum o güzel vücuduna.
Beomgyu-sshi : senin sevgilin yokmu yeonjun gittide soobin hyung'u becer.
Yeonjunie : merak etme bir daha o aptal yüzünü görmek istemiyorum zaten sürtük
Beomgyu-sshi : yeonjun, sen cidden sadece beni kullandın. Kullandın ve atıp gidiyorsun beni. Aynı bir çöp gibi.
Yeonjunie : beomie emin ol soobin bebeğim senden katlarda iyi o çok iyi birisi ve dediğin gibi sen bir çöpsün.
Beomgyu-sshi : çok mu kötü bir insanım çok mu çirkinim tek yaptığım şey seni sevmekti, sevmenin bu kadar can yapacağını bilsem asla seninle olmazdım emin ol.
Yeonjunie : belli oluyor beomie, ama doğru söylemek gerekirse giden vücudun çok güzel ;)
Beomgyu-sshi : sen sürtüğün tekisin choi yeonjun. En adi sürtük sensin.
Yeonjunie : biliyorum bebeğim.
Ayyy bu bölüm hiç olmadı☹️
Yazmakta daha iyi olacağım ama söz veriyorum.
Ve sizi hep seviyorum.♡☺︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Know I Love You // Yeongyu
FanfictionBeomgyu, sevgilisi olan yeonjun'dan hoşlanmaya başlar...