01:05

413 30 115
                                    

( 2 AY SONRA)

- " evleniyoruz bugün meleğim. "

- " evet evleniyoruz sevgilim. "


- " bugün den sonra asla üzülmek yok tamammı meleğim? Min-ji şu an bizi izliyor. Babalarının düğününü izliyor. "

- " yeonjun o bize asla küsmez demi? "

- " hayır hayır meleğim, neden öyle düşünüyorsun. Biz onun babasıyız. Bize asla küsmez o. "

- " beni asla bırakma yeonjun olur'mu? "

- " seni asla bırakmayacağım meleğim. Ölene kadar hep senin yanında duracağım. Sende beni bırakma olur'mu? "

- " choi sözü "

- " choi sözü "

Bugün çiftimiz evleniyordu çok mutlulardı. Daha düğünlerine saatler olmasına rağmen heyecanlılardı. Yeonjun o günden itibaren beomgyu'ya bir başka davranıyordu yaptığı hata onun hayatına mal olmuştu ama artık her şey düzeliyordu. Onların kalpleri sadece birbirleri için atıyordu. Sonsuza kadar da öyle olacaktı. Hep bir birleri için atacaktı kalpleri..

- " junie gel hadi fotoğraf çekelim. İleride anı olarak kalsın. Çocuklarimiza."

- " çekelim meleğim. "

İ

kili beraber damatlıklarıyla fotoğraf çektirmeye gittiler. Öldüklerinde bu özel günü canlı tutacaklardı.

- " meleğim çok çok güzel çıkmışsın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- " meleğim çok çok güzel çıkmışsın. "

- " sende çok güzel çıkmışsın sevgilim. "

☯☯☯

( DÜĞÜN SAATİ)

- " Yeonie ben çok heyecanlıyım. "

- " bende çok heyecanlıyım meleğim."

- " yeonjun, biz hep beraber olalım, hiç ayrılmayalım. Seni çok seviyorum choi yeonjun. "

- " seni çok seviyorum choi beomgyu. "

Chwye0n : Will you marry me ? @ch0i

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chwye0n : Will you marry me ? @ch0i.gyu

7.739 beğeni        473 yorum

Yorumlar...

User7384 : anskm bunlar evleniyomu?

User6387 : yeongyu fighting!

Huuening_kai : oy benim hyunglarım evleniyo mu? Allahım bugünleridemi görecektik?

Chwye0n : ➥Huuening_kai
Ulan daha kaç gün gördün de bugünğ görcen gerizekalı.

Kngtaehyun : sırada biz varız @Huuening_kai

User6383 : ➥kngtaehyun
Oha bunlar sevgilimi yok eaamına.

Kngtaehyun: ➥User6383
Evet sevgiliyiz. O BENİM SEVGİLİM. BEN ONUN SEVGİLİSİYİM.

Ch0i.gyu: ➥kngtaehyun
Dünkü boklar
.
.
.
.

☯☯☯

- " evet sayın misafirlerimiz, izniniz ile çiftimizi davet ediyorum. "

Herkes alkışlıyordu. Choi çifti çok mutlulardı. En güzel günlerinde tüm sevdikleri yanlarındaydı. İçeri girer girmez ıslık sesleri daha da yükselmeye başladı. Çiftimiz masaya oturdu ve işte yeni hayatlarına son birkaç adım kalmıştı..

- " sayın CHOİ YEONJUN, CHOİ BEOMGYU'yu eşiniz olarak kabul ediyor musunuz? "

- " ömrümün sonuna kadar EVET! "

( ALKIŞ SESLERİ)

- " Peki ya siz CHOİ BEOMGYU, CHOİ YEONJUN'u eşiniz olarak kabul ediyor musunuz? "

- " kalbimin attığı son ana kadar EVET! "

( ISLIK SESLERİ)

- " o zaman belediyenin bana verdiği yetkiye dayanarak sizi koca-koca ilan ediyorum. Son bir şey soracağım, hastalıkta, sağlıkta her koşulda hayatınızın sonuna kadar beraber olacağınıza dair bana ve misafirlerimize söz verirmisiniz? "

- " choi sözü. "

- " choi sözü. "


Ch0i.gyu : ı say yes.. ♡ @chwye0n...

6.756 beğeni     0 yorum

* bu gönderi yorumlara kapatılmıştır*

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


Umarım beğenmişsinizidr. ♡

I Know I Love You  //  Yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin