02:00

354 30 33
                                    

Not : bu fic'de tyunning smut olmayacak. Çünkü bu beomjun fici. Bu arada diğer kitabıma destek verenlere çok teşekkür ederim 🦋🖤

═════════•°•⚠️•°•═════════

Saat sabah 08:30'du yeonjun halen uyuyordu. Beomgyu ise mutfağa gitmiş eşine ve kendine kahvaltı hazırlamak ile meşguldü. Eşini kaldırmaya giderken birden telefonu çaldı.

" efendim Tae? "

" günaydin hyung eğer müsaitsenin kai ile size gelmek istiyoruz. "

" kai yürüyebiliyor mu bari kkkk. "

" ya hyung her neyse sormak hata geliyoruz biiz."

" iyi hadi gelin bakalım. "

Beomgyu, yeonjun'un yanına gitmişti. Yeonjun hala uyumak ile meşguldü.

- " jun-ah hadi uyan artık eğer uyanmazsan seni öpeceğim. "

- " uyuyorum ben. "

- " peki. "

Beomgyu sözünü bitirdikten sonra yeonjun'un dudağını öpmüştü. Yanlız yeonjun hala uyanmamıştı. Bunun üzerine beomgyu bir kaç kez daha öptü yeonjun'u

- " jun-ah! Hadi ama çok şımarıksın. "

- " öylemi? "

Yeonjun birden beomgyu'yu yatağa atıp altına almıştı.

- " gyu-ah beni şımartan sensin. "

Yeonjun tam beomgyu'yu öpecekken kapı çalar.

- " k-kapı çaldı. "

- " aish sikeyim böyle işi! "

Beomgyu sırıtarak kapıyı açmaya gitti. Bugün kendisini bir değişik hissediyordu. Umuyordu ki birşeyi yoktur.

- " dur gyu-ah ben açacağım. "

- " uhm peki. "

Yeonjun öfkeli bir şekilde kapıyı açtı. Karşısında tyunning'i görünce tabii ki de şaşırmadı.

- " hyung niye böyle sinirlisin? "
(Hyuka)

- " tam yapacakken biz geldik sanırım. Ee biz gidelim o zmaan "
(Taehyun)

- " bencede. "
(Yeonjun)

- " jun-ah! Hayır gitmeyin gelin. Kahvaltı hazırlıyordum. Beraber yaparız. "
(Beomgyu)

- " biz beomgyu hyung'u dinleyelim o daha mantıklı konuşuyor. "
( taehyun)

- " bencede. "
(Hyuka)

- " bücürler sizi gelin hadi. "
(Yeonjun)

Dördü hep beraber içeri geçmişti. Beomgyu yeonjun'un yüzüne her baktığında deli gibi gülüyordu. Hala kızgınlığı geçmemiş anlaşılan.

- " hyuka, gel biz kahvaltı hazırlayalım az birşey kaldı zaten."
(Beomgyu)

- " geldim hyungie."
(Hyuka)

Beomkai içerde kahvaltı hazırlarken, taejun ise içeride bir şeyler konuşup gülüyorlardı. Beomgyu ilk defa böyle bir aile ortamının içinde bulunuyordu. Bu nedenden ötürü arada sırada duygulanıyordu. Beomkai kahvaltıyı hazırlamış, içeride oturan taejun'u çağırmışlardı.

Hep beraber neşeli bir kahvaltı yapmışlardı. Kahvaltının ardından dördü beraber komedi filmi açmış izliyorlardı. Tabii çok sesli bir şekilde kahkaha atan hyuka'yı ve hyuka'nın kahkasından korkan yeonjun'u saymazsak.

- " aish yeonjun hyung niye ikide bir korkuyorsun! "
(Taehyun)

- " hyuka'nın ansız gülmeleri beni korkutuyor ne yapabilirim? "
(Yeonjun)

- " öğk "
(Beomgyu)

- " hyung iyimis-"
(Hyuka)

Beomgyu ağzını tutarak doğruca tuvalete gidip içinde ne varsa klozete bırakmıştı. Arada sırada başı da dönüyordu. Bunun üzerine bir test yapmaya karar verdi. Kapıyı kilitleyip testini yapmaya başladı.

- " meleğim iyi misin? "
(Yeonjun)

- " hyungie bir şeye ihtiyacın varmı? "
(Hyuka)

- " hyung iyi-"
(

Taehyun)

Taehyun)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


- " b-ben h-hamileyim. Yeonjun baba oluyoruz. "
.
.
.
.
.
.
.


┅┅┅┅┅┅┅༻❁༺┅┅┅┅┅┅┅

AY BEOMGYU HAMİLE

HAYIRLI OLSUN AYOL

SİZİ SEVİYORUM ♡♡♡

I Know I Love You  //  Yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin