01.02

631 44 73
                                    


( 1 AY SONRA YAZARIN ANLATIMIYLA)

Bebeklerinin ölümü üzerinden 1 ay geçmişti. Çiftimiz söz verdiği gibi çok mutlulardı. Üzülmek yoktu. Onlar kızlarına üzülmek yok diye söz verdiler.

Yeonjun hergün beomgyu'ya hediyeler alıyordu, onu mutlu görmek istediği tek şeydi.

- " meleğim, hadi gel dışarı çıkalım. "

- " tamam sevgilim. Bekle beni. "

- " bekliyorum meleğim. "

Yeonjun'un içinde soobin'e karşı bir kin vardı. İntikamını alacaktı. Ve bunu beomgyu ile yapacaktı. Tam da bugün soobin'in ölüm günü olacaktı. Kızının intikamını alacaktır choi yeonjun.

- " yeonie, soobin'i ikna ettin mi?"

- " ettim meleğim, merak etme o piç bugün gebericek. Kızımızın intikamını alacağım. "

( BEOMGYU X SOOBİN)

beomgyu: soobin dediğim gibi saat 17:50'de attığım konuma gel

Soobin : yeonjun'da gelecekmi?

Beomgyu: gelecek soobin. Tam saatinde orada ol.

Soobin: tamam. Geleceğim

*görüldü*

( YAZARIN ANLATIMIYLA)

Bugün yeonjun'un ve beomgyu'nun sevgililik yıl dönümüydü. Çok mutlulardı. Sürekli tanrıya şükrediyorlardı, birbirlerini buldukları için çok şanslılardı. Beomgyu her saniye yeonjun'a daha da çok bağlanıyordu. Yeonjun'da aynı şekilde öyle.

Ch0i

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ch0i.gyu : you are my everything... ♡
@chwye0n

2.738 beğeni      763 yorum

Yorumlar..

User783738: Bebişiniz sizi çok seviyor 🥺

User73837: o gaylerin bir de çocuğumu olacak ? İyiki ölmüş.

Kngtaehyun: ➥ User78337
Belanı sikmeden git derim.

Huuening_kai: üzüldüm hyung umarım beni affedersin. Min-ji içinde çok üzgünüm.

Chwye0n: ➥ Huuening_kai
Senin bir suçun yok kai-ah herşey soobin'in suçu biz seni çok seviyoruz.

User738362:çok yakışıyorsunuz fighting!

User738382:yeongyu fighting!

.
.
.



(HUENİNG KAİ X YEONJUN)

Hyuka : hyung ben çok özür dilerim.

Jun hyung : hyuka dediğim gibi senin bir suçun yok.

Hyuka : soobin hyung'dan nefret ediyorsun değilmi hyung?

Jun hyung : evet ondan intikamımı alacağım. Onu öldüreceğim.

Hyuka : yardım etmemi istermisin hyung?

Jun hyung:neden olmasın :)

Hyuka : *konum*

Hyuka : hyung bu attığım konuma beomgyu hyung ile gelırsen sizinle yüz yüze konuşup soobin'den intikam almanıza yardım edebilirim.

Jun hyung : teşekkür ederim kai. Beomgyu ile konuşacağım.

Hyuka: tamamdır hyung sizi seviyorum.

*görüldü*

✰✰✰

- " meleğim beomie. Seninle bir şey konuşabilir miyim? "

- " tabi ki de bebeğim "

- " hyuka soobin'in bize yaptıklarını öğrenmiş. Çok fazla özür diledi. Onunla konuştum az önce. Bana bir konum attı ve eğer buraya gelirsek soobin'den intikam almamıza yardım edeceğini söyledi. Kai ile bir zamanlar düşman gibi olsak da o benim kardeşim gibi ona güveniyorum, ya sen meleğim? "

- " olur bebeğim, gidelim kai'ye bende çok güveniyorum. Soobin'den nefret ediyorum. O olmasa belki şu an kucağımızda min-ji olacaktı. Gidelim sevgilim. "

" - tamam meleğim. Hadi sen hazırlan. "

✪✪✪












ALLAHIM MİN-Jİ'Yİ KAYBETTİK 🥺

Minicik melek oldu🥺

Ama sizi seviyorum 🥺


I Know I Love You  //  Yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin