- " yeonie beraber uyuyalım mı? "
- " olur sevgilim uyuyalım. "
( CHOİ YEONJUN'UN ANLATIMIYLA)
Minik meleğim benimle uyumak istiyormuş. 21 yaşında olmasına rağmen o hala kocaman bir bebek. Onu çok seviyorum.herşeyiyle onu çok seviyorum. Onu bu gece öpücüklerimle boğacağım.
- " iyi geceler öpücüğü yokmu yeonie? "
- " hemde bolca var meleğim. "
( CHOİ BEOMGYU'NUN ANLATIMIYLA)
Yeonjun dudağıma yapışmıştı. Çok hırslı ama çok da narin öpüyordu. Gerçekten dudaklarının tadı çok güzeldi. Bu dudakların sadece benim olması çok hoşuma gidiyordu. Öpüşmemizi ateşlendiren yeonjun'un diliydi.
Dudaklarımız dillerimizin dansını kapatıyordu.
Yeonjun beni duvar ile arasında sıkıştırmıştı belliki beni böyle görmek onun hoşuna gidiyordu. Dudağımı ısırdığında istemsizce inliyordum. Benim inlemem yeonjun'u daha da azdırıyordu. Dudağıma gelen metalik tat ile dudağımın kanadığını anlamıştım. Yeonjun dudağımdaki kanı emmeye başladı
- " beomie odada mı devam etsek güzelim? "
- " olur sevgilim. "
Yeonjun beni kucağına alıp yatak odama götürdü. Hala beni öpmeye devam ediyordu. Kucağından indirip üstümü çıkarmaya başladı. Üstüm tamamen çıplaktı. Bende boş durmayıp yeonjun'un üstünü çıkarmaya başladim. Karın kasları çok güzeldi. Vücudu çok güzeldi. Kısaca herşeyi çok güzeldi.
( YAZARIN ANLATIMIYLA)
yeonjun beomgyu'yu yatağa atmış üstüne çıkmıştı beraber bir süre gözlerinin içinde kayboldular. Yeonjun beomgyu'nun önce dudağını sonrada boynuna yöneldi. Boynunda kendine has izler bırakmak istiyordu. Beomgyu ara sıra ufak ufak inliyordu. Tabi buda yeonjun'un işine geliyordu. Yeonjun beomgyu'nun boynundan kasıklarına kadar diliyle ıslak bir yol çizdi.Yeonjun beomgyu'nun pantolonunu indirdi ve gözü direkt beomgyu'nun penisine kaydı. Tek bir hamleyle bu sefer yeonjun beomgyu'nun altındaydı. Beomgyu yavaşça yeonjun'un pantolonunu çıkarmaya başladı. Yavaş yapmasının nedeni yeonjun'un bu hallerini görmek isteğiydi. Sonunda iki bedende sadece boxer ile kalmıştı ikisininde penisi çok şişmişti.
- " kediciğim kelepçe lerin hala aynı yerinde mi? "
- " evet babacığım. "
- " bekle beni arsız kediciğim. "
- " peki babacığım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Know I Love You // Yeongyu
FanfictionBeomgyu, sevgilisi olan yeonjun'dan hoşlanmaya başlar...